HTML

Randihírek - a Randivonal társkereső blogja

Hírek, érdekességek, nyereményjátékok a Randivonal társkereső háza tájáról. Olvashatsz itt a Randivonalon összejött párok sikertörténeteiből, társkeresési tippek / trükkök / tanácsokról.

Friss topikok

  • roskótamás: roskótamásvagyok mohorárol egyedulélek koly kapcsolatot szeretnék lányokkal 52 éves vagyok... (2020.05.16. 15:57) Randi Andi vagyok
  • Tomi Rosko: roskótamás vagyok mohorárol egyedul élek koly kapcsolatot veletek 51 éves vagyok hijatok ... (2020.02.03. 15:14) Szégyelled, hogy egyedül vagy? II.
  • borsika111: Sziasztok, szerintem ezt bőven mindenkinek maga kell, hogy eldöntse, hogy az Ő saját értékrendje ... (2015.08.02. 23:45) Hol vannak a férfias férfiak?
  • Rácz Rikóó: Szia komogyan gufdhuvgeocjkgdhnoreiygjbjx jheckifgjhv (2013.12.23. 08:53) 1000 megválaszolatlan levél...
  • Fuzzy Logic: @KRM87: Hát ilyenkor az jár a fejükben, hogy szép / szexi vagy. Esetleg még az is, hogy biztos va... (2013.07.21. 16:06) És még mindig az elvárások…

RANDIHÍREK - A RANDIVONAL TÁRSKERESŐ BLOGJA

Hírek, érdekességek, nyereményjátékok a Randivonal társkereső háza tájáról. Olvashatsz itt a Randivonalon összejött párok sikertörténeteiből, társkeresési tippek / trükkök / tanácsokról.

Méghogy tudatos társkeresés!

2013.01.31. 14:40 | Randi_Andi | 8 komment

tarskereses-blog.jpg


Kétféle reakciót vált ki az olvasóimból általában a tudatos társkeresés gondolata: van, akit felszabadít, hogy végre, ő is tehet valamit az Ügy érdekében, és nem szégyen nekiindulni, próbálkozni, válogatni. A másik csoport megdöbbenve “néz” rám: micsodaaaa? Hát nem az van, hogy én vagyok a hercegnő és várnom kell a herceget? Tudatos társkeresés?! Hát hol marad a romantika? A következő levélíró is az utóbbi csoportba tartozik:

…jobb szeretném ha én akadnék horogra, az olyan romantikus… és fél siker…. Pontosítok, azt hiszem sokan vagyunk akik tudják, rossz a hozzáállásunk. …én társat szeretnék…, hús vér férfit akit nekem teremtett az ég. Tényleg mi van a sorssal, zsák a foltjával, akit nekünk rendelt megjön… és a többi népi bölcsességgel? Sorry erre nem kell válaszolni! Mi van ha ő nem is ezen a földrészen él? Mert pl. én nem is bánnám. Valamennyire hiszek a sorsszerüségben, de azzal is szembe kell néznem, nem biztos, hogy becsönget hozzám, pláne ha nem hívom. Látod mégis kéne a GPS, olyan nagy ez a világ.

A sorsszerűségről a következő vicc jut az eszembe:

Szegény ember imádkozik Istenhez, és ezt mondja: “Istenem, egész életemet szegénységben töltöttem. Árvaként nőttem fel, aztán rengeteg munkával sikerült felépítenem egy házikót, lett családom is, becsületesen dolgoztam, és felneveltem 5 gyermeket. Bár keményen dolgoztam, egész életemben szegény voltam. Kérlek Istenem, hadd próbáljam ki, milyen a gazdagság. Add, hogy nyerjek a lottón!”

Ezek után a szegény ember csak vár és vár, de nem történik semmi. Egy hónap múlva elkezd morgolódni, hogy hiába imádkozott, az Isten nem hallgatta meg. Két hónap múlva már hangosan zúgolódik, hogy egész életében egyetlen kérése volt, mégsem hallgattatott meg. A harmadik hónapban már nagyon dühös az egész világra, és egyszer hangosan kifakad: “Ez az egy kérésem volt, hogy hogy nem teljesül?”

Erre hatalmas szél támad, és mennydörgés közepette bosszankodva leszól az Úristen: “A macska rúgjon meg, legalább egy szelvényt vegyél, fiam!!!”

Úgy látom, nagyon sok egyedülálló viselkedik hasonlóan: imádkoznak az Igaziért, szomorkodnak, hogy nincs sehol, na de hogy ők egy lépést is megtegyenek?! Azt már nem! Hiszen a népmesékben nem az van!

Vegyük például Kriszti barátnőm esetét. Krisztinek volt egy viharos párkapcsolata pár évvel ezelőtt, olyan se veled, se nélküled dolog, ami talán pont a hullámhegyek és völgyek miatt volt annyira szenvedélyes és magas hőfokú. Ahogy az általában az ilyen típusú kapcsolatoknál lenni szokott, Kriszti egy idő után nem bírta tovább és szakított a párjával. Azóta akármikor elmegyünk szórakozóhelyre és iszik egy kicsit, szinte fél óra múlva automatikusan elkezd zokogni (jobb esetben a női vécében), hogy neki a „Pisti volt az Igazi”, élete párja, a Nagy Ő, és hogy örökre elrontotta a szerelmi életét, hiszen hogyan is lehetne boldog, ha egyszer az Igazit küldte el?!

Nos, az igaz, amit hiszel. Ha azt hiszed, hogy életed boldogságát dobtad el magadtól, akkor az igaz is lesz. Ha azt hiszed, hogy hamarosan megtalálod a párod, és a boldogságot, az is igaz lesz. Hogy miért? Nagyon egyszerű – minden a világon hozzáállás kérdése, így természetesen a társkeresés is. Olyan lelki beállítottsággal, ami Krisztinek van, egészen egyszerűen nem lesz képes lesz bárki másban is meglátni az „Igazit”. Ha nem változtat a felfogásán, egész életében méricskélni fog, elemezni, és emiatt aztán, ha így folytatja, el is fogja rontani az összes következő kapcsolatát. Tehát igaza lesz.

Gondolj bele, itt vagyunk több milliárdan, és a "létezik az Igazi" elv szerint ebből a rengeteg emberből csupán egy, egyetlen egy a Te párod. El tudod képzelni, mekkora stressz lenne, ha ezt komolyan hinnéd?

Gondolj bele, mi van, ha Mongóliába született, vagy Azerbajdzsánba, és soha az életben nem találkoztok?! Ugye hogy szörnyen hangzik? Ennél sokkal jobbat mondok neked: számtalan férfi létezik, akiből lehet az „Igazi” számodra! Ideje tehát körbenézni.

8 komment.

A bejegyzés trackback címe:

https://randivonal.blog.hu/api/trackback/id/tr665055067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DrewID 2013.02.01. 19:16:37

Sok igazi van, nem egy igazi.
Illetve pontosítanék is rögtön: sok olyan ember lehet, akiből _kinőhet_ az igazi. Aki tud lenni aztán később AZ IGAZI. Mert az már tényleg csak egy van.
De ahhoz előbb el kell jutnod odáig vele.

Gondolj vissza, pörgesd vissza kicsit az időt, amíg megismerkedtél korábbi szerelmeddel. Amikor még nem ismerted, tudtad volna azt mondani rá, hogy ő lesz az igazi? Ha jól végiggondolod, erre még az sem mondhat igent, aki pedig tiszta szívéből hisz az első látásra szerelemben.
Mert akkor még csak szimpátia van, még kellett utána ebből a szikrából egy igazi lángot növeljetek.. ehhez kellett többször találkozzatok, sokat beszélgessetek, sok egymással töltött idő és emlék... amik aztán összekovácsoltak Titeket és kinőhetett belőle AZ IGAZI.
(Hogy aztán később miért mentetek szét, abba most ne menjünk bele, mert nyílván nem azért vagy itt és olvasod ezt a kommentet, mert épp tökéletes párkapcsolatban élsz ;), a lényeg, hogy akkor azt hitted és úgy viselkedtél, hogy ő a számodra igazi. És feltételezem akkori párod is ugyanígy gondolta rólad.

De ehhez kellett adnotok egymásnak mindig újabb és újabb esélyt. Meg kellett nyíljál előtte és őneki is előtted. Egymáshoz őszintének lenni.. és nem kategóriákat meg skatulyákat nézni mindenhol, hanem őt magát úgy, ahogy van elfogadnod.

A társkeresés ugyanez pepitában.
Itt is megvannak a tánclépések.. internetes társkeresés esetében ezek a lépések bizonyos szempontból felcserélődnek (lásd bizonyos adatait már az előtt tudod, sőt rá is szűrhetsz, amiket egyébként csak jóval később tudnál... még belsőbb dolgokat is (pl. gyerekvállalás vagy vallás), ami kicsit kifordítja az élő találkozáshoz képest a sorrendet. Ugyanakkor egész más élőben látnod a kiválasztottadat, mint egy szál fotón, így az első élő találkozásnál nyílván még ezzel is elmegy sok idő, hogy ezeket mindketten "lecsekkoljátok", hogy a másik valóban hozza-e élőben is azt az érzést, amikkel a fotója és/vagy levelei alapján megfogott.

De ehhez kell adjatok egymásnak esélyt.
Először is magadnak... kezdve azzal, hogy nyitsz egyáltalán és képes vagy tenni érte, hogy bejöhessen az életedbe a boldogság. Te magad is akard és tudj tenni is érte.
Első lépésnek nem rossz, ha felregisztrálsz egy társkeresőre... és nyitva hagyod a szívedet, hogy megtalálhasson a lehetséges szerelem.
Elsőre szerintem ne rögtön szerelmet várj, vagy AZ IGAZIT (az ritka), de ha már megfog benne valami és van értelme második találkozásnak is, akkor adj esélyt. Magadnak és a másiknak is.

Mert hátha mégiscsak megtalálod a számodra IGAZIT (sosem tudhatod, hátha már holnap Rád ír ;)))

Tibor121212 2013.02.03. 18:30:59

Ez egy vicces bejegyzés...
Ezért van annyi szerencsétlen társkereső mert mindegyik az igazit keresi...HAHA.
Ebben a társkereső rendszerben ez a legrosszabb amit tehet bárki is.
De ez egy dologból adódik, mégpedig a lustaságból és a lelki szegénységből. mert nehogy már csiszolódni, vagy dolgozni kelljen egy kapcsolatban...a férfi szülessen olyannak ami a nők elméjében van. A nők meg legyenek tökéletesek és rabszolgák akik táplálják a férfiak egoját.
Én csak nevetek olyanokon akik leírják, hogy olyannak fogadják el amilyen...aham, persze nem önző egy kicsit? De.
Szóval itt mindenki az igazit keresi, de az életben bármikor megalkuszik egy kis kalandért is. Nos ezek a társkereső rendszerbe regisztráltak. Úgyhogy nem elég felregisztrálni. Emberként és életszerűen is kell viselkedni.
Mert a társkereső oldalakon rengeteg jobb partnert utasít el mindenki, az igaziért. Mint akivel az életben valaha is találkozik...
Mert itt az igaziért rajongana mindenki.
De valamit elmondok.
Az lesz boldog, aki nem a herceget keresi, hanem aki hercegnőként bánik vele.
A nemlétező herceg akit keresnek a nők, azok elveszik a szabadságukat és kierőszakolják a saját határaikat. Fordítva meg soha nem tudja megtartani azt a nőt...
Kellemes elmélkedést.

Der Milan 2013.02.08. 12:53:10

@Tibor121212:
Nagyon igaz. Annyival kiegészíteném még, hogy azok a csajok, akik a fehér lovas harceget keresik annyit várnak sok esetben, hogy kifutnak az időből végül egy vízvezeték szerelőnek is örülnének ha már felcsinálná őket :).
Saját csajozási példám egy hónapról ezelőttről: egy kulturált nővel megismerkedtem... vezető egy ismert szalámi gyártónál. Tanult vagyok én is, anyagilag sem panaszkodhatom, összeillenénk... Ahogy mentek a randik egyre inkább kiütközött, hogy Ő egy férfiért egyetlen lépést sem tenne meg. Elmagyarázta nekem, hogy milyen forgatókönyvet tervezett a kapcsolatunknak: második randin megfogom a kezét, harmadikon megcsókolom, negyediken otthon filmezünk aztán valamikor ottalvás, de nekem kell mindig kezdeményeznem mert én vagyok a férfi. Ezt így kerek perec elmondta!! Testiség is volt már köztünk, amikor gondoltam egyet: Nem keresem többet, meglátjuk Ő keres-e engem. Nem keresett, tegnap láttam róla és a pasijáról egy képet, ezt a címet adnám neki: "rétinéger a fehér lovon és a hercegnő"... szerintem mindent elmondtam, szóval vicc az amit a nők akarnak, a legtöbbnek két pofon kellene, hogy az agya helyrerázódjon. Ez pedig sajnos igaz a randivonalon regisztrált de nem előfizető csajok 99%-ára is.

Keresztény szellemiségű luxuskurva 2013.02.08. 23:20:26

Tényleg elég nagy faszság.

Részletesebben kifejtve: ha rászorulsz az ilyesmire, valószínűleg ronda/antiszociális/defektes vagy, ha nem lennél, jönnének maguktól a jelentkezők, de valahogy nem jönnek, vajon miért?

Tibor121212 2013.02.09. 20:29:03

@Der Milan:
Tudod olyan nagy a választék, hogy lubickolnak benne. Ugyanakkor meg kell érteni őket is, hogy nekik se könnyű a helyzetük. Ha nem mész a Nő után 10-en jelentkeznek a helyedre. Mivel megérzik a lehetőséget természetesen ki is élvezik...de a férfiaknál sem jobb a helyzet, mert ők meg rárepülnek mindenre ami mozog még.
Gyakorlatilag az egymás hülyítése folyik. Nagyon kevés nő tud tisztán látni miután naponta záporoznak a levelek a fiókjába. persze, hogy nem tudja kiválogatni melyik is jelenti neki az igazi érzelmeket. Ekkor megtörnek és elkezdenek többet hinni magukról mint ami valójában van. Én pontosan látom, hogy akik mellett elmegyek és elnézek mellettük nap mint nap az életben, olyan követelményeket támasztanak, hogy az nevetséges.
Namármost. Ez azt eredményezi, hogy akik valójában társat keresnek azok nem találnak egymásra...nem hibás ebben senki. De itt mutatkozik meg, hogy ki az aki saját gondolati tőkével rendelkezik és ki követő.
A nők azt gondolják soha nem lesz vége a kánaánnak és a számok törvénye alapján beesik egy olyan akire vártak...de mivel megszűnt a józan ítélőképesség ez nem tud létrejönni.
A férfiak pedig rákényszerülnek arra, hogy mindenkinek leveleket írogassanak, olyanoknak is, akinek normális esetben nem írna.
Mindkét félnek megvan a felelőssége ebben egyformán. De az egymás hülyítéséhez erősen hozzájárulnak azok a külső "segítségek" amiket lehet -jó tanácsokat- olvasni, hogy "10 trükk hogyan fogjunk pasit" és egyéb közhelyek, sablonok hibás értelmezése, belemagyarázása, a sunnyogásra történő felhívásokkal bezárólag.
De hát tudjuk a társkereső oldalnak sem az az érdeke, hogy mindenki megtalálja a társát...sőt :) Ezért ilyen a rendszer. Ezért kell, hogy a csajok szédüljenek a székben amikor feljelentkeznek és ezért jó a férfiaknak akik felelősség nélkül kezdeményezhetnek bárkinél...és ezért nem lesz sokaknak társa a társkereső oldalakon.

drpeti33 2013.03.08. 04:06:54

Ez a "mindenkinek van valahol egy párja" baromság nekem bejött - sajnos. Interneten ismerkedtünk össze, és minden alakult is szépen, csakhogy jó néhány ország választott el minket. Azért nem lehetett köztünk semmi, mert Oroszország keleti felén lakott. Sem nekem, sem neki nem volt annyi pénzünk, hogy legalább egyszer tudjunk találkozni.
A Mordoviai Köztársaságba utazni, nekem - a minimálbéres fizumból - egy kisebb vagyon, és az a helyzet, hogy Ő sem állt jobban anyagilag, bár jobban keresett, mint én.
Így aztán, közösen beláttunk, hogy ennek így nincs értelme.

Mivel nem tartozom a jó pasik közé, akik után bolondulnak a nők, és az élet más területén sem vagyok túlzottan sikeres - ez "kapcsolat" igencsak negatív hatással lett az önbizalmamra.

Írtak itt előttem mindenféle okosságot, csak egyet nem : a szerencsét. Mert - banálisan hangzik és elcsépelt ugyan -de csak ez kell hozzá. Lehet felállítani sztereotípiákat, meg különféle tételeket, de igazából csak Szerencse kell ahhoz, hogy az ember találjon olyan, akivel van értelme együtt lenni.
Éppen jókor vagy jó helyen - és ezért találhatsz valakit.
Ezért aztán egyetlen internetes társkereső sem mindenható, persze nem is ezért vannak. Ők csak a lehetőséget adják meg. A többi a feleken múlik, csakhogy, ha nem találkozhattok - lásd az én esetemet - akkor túrót sem ér az egész.
Hát......igazságtalan az élet.

Red Angel 2013.03.08. 09:48:14

Sok okosságot hordtatok itt össze...gratulálok!!!

Csak akkor én is elmondanám a véleményemet, ami kissé más megvilágításba helyezi a dolgokat.

Annó neten megismerkedtem egy pasival... hagytam neki időt az ismerkedésre türelmes voltam. Nem érdekelt se az, hogy vannak gyerekei se az, hogy az exfelesége szipolyozza... megértő voltam, és szépen lassan beleszerettem, úgy éreztem vele el tudnám képzelni a jövőmet.
Nem így lett, miután rájött az exe, hogy a pasinak komoly kapcsolatavan minden alkalmat kihasznált, hogy a gyerekekk velünk legyenek amit én nem bántam, hisz nagyon megszerettem őket. ugyanakkor a pasimra is tekintettel voltam mivel nem nyaggattam, hogy menjünk ide vagy oda, (úgy voltam vele volt benne része az exe mellett elégszer) nem mondtam soha, hogy ne jöjjenek a gyerekek. Vártam, mivel tudtam hogy lelkileg ez az egész helyzet eléggé megviselte, mondhatni kicsinálta, hogy akkor váljon komollyá a helyzet ha készen lesz rá. Mindent megkapott tőlem figyelmet és azt is amit egy nő "adni" tud egy férfinak.

Erre mit kaptam egy nagy pofáraesést, mindent a fejemhez vágott 2x nem volt képes ugyanazt mondani miért is szakított velem. A mai napig nem tudom, Saját bevallása szerint én voltam az egyetlen nő aki elfogadta önzetlenül a gyerekeit, akitől mindent megkapott aki nem utasította el, aki növelte az önbizalmát, és még sorolhatnám...

Nem voltam jó, de most meg nem talál magának senkit, nekem fenyegetőzik, hogy megszakítja velem minden kapcsolatot, de ha szar passzban van engem keres meg, hogy nem talál magának senkit...

Én tettem érte, én mellette álltam nem voltam jó akkor most hogy is van ez??? A nők ülnek a babérjaikon??? vagy csak én hülye vagyok a kivétel aki szeretni akart egy férfit megadni neki az esélyt, és megismerni, tenni érte??? Gondolom leesett, hogy igen nekem ő volt a szerelem, de már csak talán múlt idő... hogy lesz -e valaki aki ezt a sebet begyógyítja nem tudom, mert ez igazán mély. Csodálkozhattok pasik, hogy nem tesznek semmit a nők, de ha meg igen akkor meg így járnak... szívemet lelkemet kitettem érte, figyelembe vettem minden rezdülését hangulatát tekintettel voltam rá, (természetesen a saját érdekeimet is figyelembe vettem) és csak azt kaptam, hogy karácsony tervezése közben közölte menjek a fenébe takarodjak az életéből.

Akik itt méltatják a nőket ezzel is tisztába vannak???

(Remélem akiről ez a kis szösszenet szól is olvassa majd... talán elgondolkozik bár kétlem!)

a.user 2013.04.01. 14:24:18

Ez egy torz társadalom. Férfi vagyok, 30, jól nézek ki (azt mondják :)). Átlagot magasan (értsd: nagyon magasan) meghaladó anyagiakkal és minden egyébbel, egyetemi végzettséggel, egy cég társtulaja vagyok. Nem részegeskedek, nem dohányzok, nem qrvázok... és 30 éves koromra még mindig NEM találtam egyetlen egy kedves, okos nőt sem, akivel el tudnák képzelni valamit. Te jó isten, hát hol élek én? Társadalom az ilyen, vagy anus mundi? Talán ott hibáztam el, hogy nem vagyok narkós, piás, qrvázó, börtönviselt seggfej.

süti beállítások módosítása