HTML

Randihírek - a Randivonal társkereső blogja

Hírek, érdekességek, nyereményjátékok a Randivonal társkereső háza tájáról. Olvashatsz itt a Randivonalon összejött párok sikertörténeteiből, társkeresési tippek / trükkök / tanácsokról.

Friss topikok

  • roskótamás: roskótamásvagyok mohorárol egyedulélek koly kapcsolatot szeretnék lányokkal 52 éves vagyok... (2020.05.16. 15:57) Randi Andi vagyok
  • Tomi Rosko: roskótamás vagyok mohorárol egyedul élek koly kapcsolatot veletek 51 éves vagyok hijatok ... (2020.02.03. 15:14) Szégyelled, hogy egyedül vagy? II.
  • borsika111: Sziasztok, szerintem ezt bőven mindenkinek maga kell, hogy eldöntse, hogy az Ő saját értékrendje ... (2015.08.02. 23:45) Hol vannak a férfias férfiak?
  • Rácz Rikóó: Szia komogyan gufdhuvgeocjkgdhnoreiygjbjx jheckifgjhv (2013.12.23. 08:53) 1000 megválaszolatlan levél...
  • Fuzzy Logic: @KRM87: Hát ilyenkor az jár a fejükben, hogy szép / szexi vagy. Esetleg még az is, hogy biztos va... (2013.07.21. 16:06) És még mindig az elvárások…

RANDIHÍREK - A RANDIVONAL TÁRSKERESŐ BLOGJA

Hírek, érdekességek, nyereményjátékok a Randivonal társkereső háza tájáról. Olvashatsz itt a Randivonalon összejött párok sikertörténeteiből, társkeresési tippek / trükkök / tanácsokról.

1000 megválaszolatlan levél...

2012.12.07. 15:13 | Randi_Andi | 39 komment

A múltkori cikkem után rengeteg visszajelzést kaptam olyan férfiaktól, akik magukra ismertek a leírtak alapján. Érkezett egy esetleírás is Timonytól, aki a hitét is kezdi már elveszteni a világban, de az online társkeresésben mindenképpen. A következőket írja:

„Kedves Andi!

 

Talán nem egyedi a problémám. Kíváncsi lennék a véleményedre. Bő három éve próbálok társat találni internetes társkeresőkön. Több oldalon próbálkoztam, párhuzamosan is. Az idők során (egy idő után kezdtem összeszámlálni) több mint 1000 (!) korombéli hölgynek küldtem bemutatkozó levelet lakhelyem kb 70 km-es körzetében és próbáltam felhívni a figyelmüket magamra és a társkeresős profilomra. Az eredmény katasztrofális. A hölgyek legalább 90 százaléka még a profilt sem nézi meg, sokan a levelet sem olvassák el. Mondjuk ötven hölgyből talán egy aki hajlandó pár szavas levélben utasítani el. Két kezemen meg tudom számlálni azokat akik érdeklődtek irántam és ebből egy kezemen azokat akik találkozni is hajlandók voltak, igaz második találkára már senkinek nem voltam jó. Saját önálló elhatározásából pedig senki nem akart megismerkedni velem.”

 

Mielőtt még belekezdenék a válaszba, tisztázzunk valamit: egy levél alapján lehetetlenség megállapítani, hogy pontosan mi lehet a probléma, és inkább csak általános meglátásokat lehet leírni saját randigurus tapasztalataim alapján. A személyes konzultáció vagy tanfolyamok azok a helyek, ahol ennél mélyebbre lehet menni az elemzésben. Nem vagyok sem jós, sem távgyógyító, szakemberként felelőtlenség lenne a „tutimegmondó guru” szerepébe helyezkedve osztani az észt. A fenti levélhez ennek fényében a következőket tudom elmondani:

 

Társkereső statisztika

 

Az online társkeresőkre, sajnos vagy nem sajnos, igaz a nagy számok törvénye. A legtöbb társkeresőnek rengeteg idejébe és energiába kerül a randikat összehozni, keresztbe-kasul „lövöldözik” egymást a regisztrált tagok, és nem mindig annak írunk, aki válaszolni szeretne nekünk. Tuti adatlap, 100%-os válaszolást produkáló bemutatkozó levelek nincsenek, viszont több ponton is növelhetjük az esélyt a társtalálásra a folyamat során. Ugyanígy több ponton is elszúrhatjuk az egészet, ezért érdemes ezekre a kritikus pontokra alaposan odafigyelni.

Timony esetében azonban az 1000 megírt levélből öt randi összehozása nagyon gyér eredménynek számít. Valami nem működik neki, tehát lássuk, hol lehet a hiba.

 

Adatlap

 

A levél alapján fogalmam sincs, hogy Timonynak milyen az adatlapja, hogyan próbálja „eladni” magát. Nem tudom, előnyös-e a fotója, hemzseg-e helyesírási hibáktól adatlapjának a szövege, jól van-e megírva. Amit azonban biztosan tudok, az az, hogy egy jól elkészített fotó nagyban megnöveli a válaszadási esélyeket, míg egy előnytelen kép elriasztja az esetleges jelölteket.

 

Bemutatkozó levelek

 

Nem derült ki, hogy a bemutatkozó leveleket személyre szabottan küldi, vagy sem. A személyre szabott, hatásos, figyelemfelkeltő tárggyal megírt leveleket nagyobb arányban nyitják meg, mint az elcsépelt „Ismerkednék veled/Kapcsolatfelvétel” tárgyúakat. Klienseim esetében találkoztam olyan csetlő-botló stílusban megírt levelekkel, amiből rá sem ismertem volna az illetőre. Ezeket javítva jó eredményeket lehet elérni.

 

Természetesen egy levél alapján az sem derül ki, hogy milyen Timony kisugárzása, hogyan viselkedik egy randin, mennyire vonzó személyiség. Annyi még kiderül a leveléből, hogy harmincas évei végén járó, független, jó keresettel rendelkező középfokú végzettségű férfi egy vidéki nagyvárosból, aki az édesanyjával él.

 

Pluszok és mínuszok

 

Az online társkeresés sajnos szigorú műfaj: már az elején megadjuk a keresési és szűrési feltételeinket, ezzel aztán elkaszálunk egy csomó lehetséges jelöltet. Lássuk például Timonyt: nála a saját kereset mindenképpen plusz, viszont az édesanyával élés és a középfokú végzettség mínusz, ami a társkeresőket illeti (igaz, a lakhatás nem tartozik a keresési feltételek közé, viszont az első pár randin kiderül).

A harmincas nők nagy része, akár tetszik, akár nem, szeretne családot alapítani, és ebben az életkorban kezd számítani, hogy ki mit tud letenni az asztalra, már csak azért is, mert a családalapításhoz biztos háttér kell, nagy mínusz tehát, ha valaki még mindig az utat keresi, vagy munkanélküli ebben a korban akit támogatni kell (Rengeteg olyan esetet látok, amikor a nő támogatja a férfit, mielőtt még belemennénk „a nőknek csak a pénz számít” típusú vitákba).

Timony esetében nincs erről szó, de sajnos az online társkeresőkben mindenki szigorúbban szűr, így már eleve a keresésekben sem jelenik meg azoknál, akik azt jelölték be, hogy ők csak diplomással kezdenének, akármennyire nem ettől függ egy párkapcsolat sikere. A nők nagyobb arányban diplomásak, mint a férfiak, ez tehát újabb akadály az egymásra találásban. Az édesanyával éléshez pedig olyan negatív képzetek társulnak, mint önállótlanság, „mamahotel”-ben a szolgáltatások (mosás, főzés, takarítás) elvárása, tehát ezt is ügyesen kell tálalni. A vidék is lehet hátrány, bár Timony azt írja, hogy nagyvárosban él.

A lényeg, hogy személyesen, például egy sportklubban ki tud alakulni a szerelem olyan felek között is, akik egymást az online keresőkön rég kiszűrték volna. Az online társkereséssel valahogy úgy vannak az emberek, hogy „ha már ide kellett regisztrálnom, akkor már igenis hadd válogassak”, és persze általában olyan szempontok szerint kezdenek el válogatni, ami egy párkapcsolat sikerében nem feltétlenül számít. Én arra szoktam biztatni mindenkit, hogy néha nézzen a szűrési feltételein túlra is, mert lehet, hogy a nagy szerelem pont ott várja.

 

Lehet szeretni, vagy utálni az online társkeresést, a szabályok viszont ezek, és rengeteg ember számára ez az egyetlen lehetőség a társtalálásra. Feltéve, hogy nyitott szemmel keres, kitartó, és tisztában van azzal, hogy neki mi számít.

 

Mi az, ami számít?

 

Hogy Stephanie Coontz történészt és családkutatót idézzem egy idén megjelent New York Times cikkből: „A boldog házasság legfontosabb ismérve nem az, hogy a feleség mennyire néz fel a férjre, hanem az, hogy a férfi mennyire figyel oda az érzéseire és mennyire hajlandó megosztozni a házimunkában és a gyereknevelésben.” Kár, hogy rengetegen ezt az igazságot csak túl későn ismerik fel és elvesznek a szűrési feltételek, listák és elvárások között.

39 komment.

A bejegyzés trackback címe:

https://randivonal.blog.hu/api/trackback/id/tr654953138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Évi13 2012.12.07. 20:36:02

Kedves Mindenki!

Én nem tudom, hogy férfi szempontból tényleg ennyire rosszak-e a statisztikai adatok a társkeresőn, nem tudom, hogy más nők milyen arányban válaszolnak a levelekre. Én a saját tapasztalatomat tudom leírni: másfél hónapja regiszráltam magam az oldalon, ez idő alatt kb. 25 levelet kaptam. Ez így első olvasásra lehet, hogy kicsit kevésnek tűnik, de én nem vagyok elégedetlen. (Én egyébként bemutatkozó levelet (kinézett férfinak) nem írtam. ) Szóval, a kb. 25 irántam érdklődőből személyesen 3 férfival találkoztam és meg kell, hogy mondjam mindegyik szimpatikus volt, kimondottan jól sikerült randik voltak. Két esetben az 1. randit 2., 3., 4.... is követte. Szerintem egyébként a pozitív hozzáállás nagyon sokat számít. Nem bántam meg, hogy regisztráltam magam. :)

Der Milan 2012.12.07. 22:37:26

@DanielK78: Hidd el van olyan is, aki életében rengeteg könyvet bújt, sebész lett belőle és a nyolcat így írja: 8-lc ... én nem lepődöm meg már semmin a "muszály" az már csak nyalánkság hidd el. :)

Der Milan 2012.12.07. 22:38:33

@Évi13: Évi Te egy jó fej nő lehetsz, Téged szívesen megismernélek :).

Lacc78 2012.12.07. 22:57:35

Át tudom érezni a levélíró helyzetét. Én már vagy négy éve próbálkozom itt, az eredmény egy kéthónapos kapcsolat, annak is régen vége már. Nem írtam ezer levelet, de pár százat igen. Igyekeztem kerülni a sablonleveleket, már ahol lehetett (sablon bemutatkozáshoz sablonlevél illik). Talán 15-20-an válaszoltak. Volt pár randim, meg a már említett kapcsolat, de összességében nem érte meg a rengeteg megaláztatást. December 24-ig él a regisztrációm, ha addig nem jön öszze legalább egy randi, akkor vége, törlöm magam és soha többé nem megyek netes társkereső közelébe sem.

Évi13 2012.12.08. 14:30:17

Kedves Fiúk, nagyon sajnálom, hogy kizárólag csalódott hangvételű kommenteket írtok. Komolyan, már a szívem fáj, mikor olvasom őket. Tényleg. Tudjátok, a pasik viselkedésével kapcsolatban is el lehetne mondani nagyon sok kritikát, de én sosem teszem, mert ezeken mindig igyekszem túllépni. Ha valaki úgy viselkedik, vagy olyat mond/ír ami számomra nem elfogadható, akkor egyszerűen megyek tovább és keresem azt, aki szimpatikus nekem. Mert azért lássuk be, lehet találni szimpatikus férfiakat/nőket is. Bosszankodásra nem érdemes időt és energiát fecsérelni. (És szerintem arra sem, hogy egy ilyen fórumon a másik nem képviselőit nem korrekt megjegyzésekkel illessük.) És sosem szabad általánosítani. Figyeljünk azokra az emberekre, akikre érdemes és akik megérdemlik a figyelmünket.

misztikus alfahím 2012.12.08. 21:19:33

Én egy tanácsot adnék Timonynak: Hazudj!

A nők szerencsére kiválóak az önbecsapásban, de ezt az "erényüket" csak párkapcsolatban képesek csillogtatni. Addig a kisebb-nagyobb becsapás terén venni kell a fáradtságot és meg kell tennünk helyettük.

Én egyébként azt vettem észre, hogy egy dolog közös minden nőben akivel randiztam: Mindegyik másként gondolkodik, mégis mindegyik azt hiszi, hogy a többi nő úgy gondolkodik, mint ő. Igen tudom, talán érthetetlen, vagy hihetetlen, nem is nagy a mintavétel (19), de mindegyiküknél ezt tapasztaltam. Az egyik ledöbben, mert egy levél után randira hívom, a másik nem érti miért gondolom azt, hogy akarna többet levelezni. Az egyik szerint egyértelmű, ha az első találkozáson nincs meg a "kémia" akkor ott kell abbahagyni. A másik számára evidens, hogy hosszabb időnek kell eltelni, hetekig/hónapokig is lehet/kell randizgatni míg végül kialakul valami. Az egyik furán néz ha le akarom segíteni a kabátját, a másik természetesnek veszi és úgy gondolja "végre valaki"... Lehetne még sorolni.

Számomra nagyon érdekesek ezek az emberek és a legviccesebb az, amikor elmesélem a korábbi tapasztalataimat, nem hiszik el, hogy találkoztam azzal a bizonyos nővel, aki éppen fordítva gondolja, mint ők.

El kell fogadni a tényt, hogy az a nő, aki 33-38 éves koráig még hajadon az vagy nem kell senkinek (durván hangzik, de ez van, Quasimodo is egy szép lányba volt szerelmes, nem egy hozzá hasonló torzszülöttbe. Szerencsés az a csúnya férfi, aki képes meglátni a saját korlátait és egy hozzá hasonlóan csúnya nővel is megelégszik. Ugynaez persze fordítva is igaz.), vagy ő nagyon nem éri be akárkivel. (a "hosszú korábbi kapcsolat épp most ért véget" nyilván kivétel, az olyan, mintha elvált lenne)

Ja igen, a rút anyagiak: 2012-ben ott tartunk, hogy egy nő bevallja, magánál magasabb férfit szeretne. Talán hamarosan eljutunk odáig, hogy azt is bevallja, magánál tehetősebbet képzelt el. "Működjön a kémia, de persze fontos, hogy az a férfi valamit elérjen az életben" Az a nő aki "elért valamit" természetesnek veszi, hogy nem áll össze olyannal, aki szerinte nem, aki pedig "semmit sem ért el", az úgy kondicionálja magát minden reggel a tükör előtt, hogy úgy természetes ha a férfi eltartja "támogatja". (Komolyan, mintha minden nő táskájában lapulna egy eufemizmus gyűjtemény, nem?)

Ez most úgy hangzott, mintha csupa rossz tapasztalatom lenne, ugye? Pedig nem. Akikkel találkoztam 1-2 kivételtől eltekintve nagyon nyitottak és pozitívak voltak. Mindegyik keresgél azóta is, csakúgy mint én.

Na mindegy, szerintem a legjobb tanács, hogy nem feladni, hanem felébredni kell!

BenTon 2012.12.08. 21:57:58

Sziasztok!

Egyetlen mondatot mindenképp kiemelnék Timony leveléből, amin úgy vettem észre Randi Andi is átsiklott, és bizony nagyon igaz: "A hölgyek legalább 90 százaléka még a profilt sem nézi meg, sokan a levelet sem olvassák el."
Én még nem kezdtem el statisztikákat gyártani, ahogy a kolléga tette, de a tapasztalataim nekem is elég rosszak. Rögtön meg is említenék egy-két érdekes típust. Az első mondjuk legyen az, aki naponta lép be, de az "olvasatlan levelek" száma mégsem csökken. Ezeknek én bizony nem is írok.
Az elküldött levelek utáni reakciók is érdekesek. Sok olyan van, aki el sem olvassa, csak megnézi az adatlapomat. Ennek a fordítottja is létezik, amelyik elolvassa a levelet, de az adatlapomra már nem kíváncsi (itt persze fenntartom a jogot, hogy valamit én csellózok el a levélben :-) ) Rendes, elutasító válasz szinte sose jön.
Azért néha-néha, csak összejön az a randi...
Ilyenkor viszont nem ritka, az a típus, akiről misztikus alfahím is írt. Ha nincs meg az első 10 percben a "kémia", "a szikra", akkor megette a fenne.
Az adatlapomon normális méretű, 1-2 évnél nem régebbi képek vannak, ami alapján még azt is kizárnám, hogy ne tudná -- már jó előre --, mire számíthat. Egy szó, mint száz, sok esetben nem érzem azt, hogy meg akarnák rendesen ismerni a másikat.

Turambar 2012.12.09. 18:40:31

Sziasztok!

Úgy vélem, az előző és mostani cikk szorosan összetartozik, és valóban levonhatók bizonyos következtetések.

Az én tapasztalataim alapján a regisztrált nők nagyobb hányada nincs tisztában vele, mit is akar valójában. Természetesen a minta csak az én általam megkeresett nőkre vonatkozik, de nem hinném, hogy kiterjesztve sokkal eltérőbb számokat kapnánk.

Sokszor kapom vissza azt, hogy igazából csak körülnéz, körbekukkant, még nincs igazán felkészülve egy komolya kapcsolatra (de az adatlapján persze azt írja), én meg igen, így inkább ne erőltessük (a másik jellemző a szövegértés teljes hiánya: azt az egyszerű gondolatot, hogy komoly kapcsolatot keresek, a legtöbb nő minden további nélkül fél-házassági ajánlatnak titulálja, eszem megáll rajta).

A másik megfigyelésem, ami nem kizárólag az internetes társkeresőkre, hanem IRL is vonatkozik, hogy a nők, talán a feléjük (is) irányuló médiaszenny, és az elvárásokkal vegyített körbeudvarlás ("mert én megérdemlem" reklámok) agymosó hatására (aminek erejét sztem nem szabad lebecsülni, a legokosabb emberekre is hatással van) egészen eltérő igényeket fogalmaznak meg egyetlen férfival kapcsolatban.

A férfi udvarláskor gyakorlatilag a tökéletes alfahím legyen, erőteljes szexuális kisugárzással (általában ezt szokták keverni a "kémia" fogalmával), egy macsó, aki minden nőnek kell, de aki természetesen a kiválasztott delikvenst akarja éppen. Majd későbbiekben férjként odaadó, példás családapa, aki megjavítja a kerítést, és kitörli a gyerek szaros pelenkáját. Aztán amikor kiderül, hogy valójában ez a két merőben eltérő tulajdonsághalmaz meglehetősen ritkán találkozik egyetlen hím-plédányban, jön a síránkozás, és a csalódások a férfiakban, a válások 4-5 év után egy gyerekkel, mert nem az eszményi férj volt, stbstb.
A nők hajlamosak elfelejteni, hogy az alfahímek azért alfahímek, mert minden nőt megkaphatnak, és mivel megkaphatják, így meg is akarják kapni (ugye a szocializáció a külvilág visszajelzései alapján), az úgynevezett "jófiúk", akik olyan "jó barátok", és "cuki férjek" lennének, valójában tényleg férjnek valók.
Ezzel szorosan összefügg a másik jelenség, amikor 26-30 éves nők remekül el vannak magukban, mint hogy egy kapcsolatban "vergődjenek", hiszen "bőven ráérnek még", ekkor jön a szokásos 30 év feletti bekattanás, amikor egyszeriben beindul a gyerekcsináló program, amihez villámgyorsan kerítenek maguknak egy férjet. El lehet képzelni, ilyen esetekben mennyire sikeres "beválasztások" jönnek létre.

Mielőtt itt valaki nőgyűlölettel vádolna, jelzem, hogy ellenkezőleg: én nagyon sajnálom a nőket, hogy a modern világban ennyire zavarosak és tisztázatlanok a szerepkörök, és hirtelen a korábban férfifeladatoknak tartott szerepkörökben is szitne száz százalékos teljesítményt várnak el tőlük, csak annak egyelőre sajnos a fentiekhez hasonló eredményeik vannak.

És még annyi, hogy ennek ellenére nem érzem magam totál elveszettnek ebben a virtuális világban, noha nem gondolnám, hogy itt érvényesülnének legjobban az erényeim, mindenesetre a csak részben beszél a csalódottság belőlem, a következtetéseim nagy részét már évek megfigyelsérée alapozom, amit a társkeresők speciális működésük miatt csak erőteljesen igazoltak.

Turambar 2012.12.09. 18:42:26

@Turambar: az elütésekért elnézést.

Évi13 2012.12.10. 09:45:11

@Turambar: Turambar és a többi hozzászóló írásai és megfigyelései alapján - a nők látszólagos érdektelenségére és nem válaszolására vonatkozólag - csak arra tudok gondolni, hogy a nők többsége egyfajta 2. megoldásként használja az internetes társkeresőt. Ha személyesen nem sikerül ismerkedni, akkor nyúl az internetes lehetőségekhez. A másik dolog amit itt figyelembe kell venni, hogy a lányok (nők) valószínűleg több levelet kapnak mint a fiúk és minden érdeklődővel nehéz beszélgetni, levelezést folytatni. Mondjuk, az udvariasság azért megkövetelné, hogy egy rövid választ azért küldjön az ember lánya. Plusz, gondoljunk arra is, hogy ha netán ráakad az illető hölgy egy (vagy két) olyan férfira, aki komolyan felkelti az érdeklődését valószínüleg velük fog levelezni és találkozni. A többi, utána beérkező 20-30 levéllel se ideje se kedve nincs érdemben foglalkozni, hiszen a figyelmét más köti le.

A "mert én megérdemlem" c. reklám szlogent gondolom mindenki a saját szájíze szerint értelmezi. Az én értelmezésemben a férfiakra kivetítve: "megérdemlem hogy a számomra fontos férfi viszont szeressen és figyeljen rám". Persze, ahány ember annyi gondolkodás.

A "jófiúk és rosszfiúk" összefüggésében Turambarnak nagyon jó megfigyelései vannak. Szerintem fotos, hogy a nő nyitva tartsa a szemét és az eszét ha egy "alfahím" jön szembe vele és a helyiértéke szerint tudja kezelni az ügyet. Magyarul, hogy az erős vonzalmon túl érzékelni tudja azt is, hogy mire számíthat tőle és mire nem. Ne várjon tőle olyat, amit az biztos, hogy nem fog megadni neki. Csalódások megelőzése végett érdemes kicsit észnél lenni. Egyetértek abban is, hogy a "jó fej" és kedves fiúk több figyelmet érdemelnek.

Végül csak annyit mondanék, hogy a "komoly kapcsolat" kifejezést a pasik sem egyformán értelmezik. Nemrég egy fiú azt mondta nekem, hogy a komoly kapcsolat az, ahol már testi érintkezés is van, mert ahol nincs szex - az nem komoly. Ehhez én inkább nem füznék hozzá semmit, döntsétek el Ti.

Évi13 2012.12.10. 10:12:44

@Der Milan: A hozzászólásaidat olvasva, nem hiszem, hogy egy hullámhosszon lennénk.

Der Milan 2012.12.10. 12:48:04

@BenTon: Frankó ha vannak nagy képeid, viszont ott ette meg a fene az egészet, hogy rengeteg csaj csak követeli a mail címet ugyanis nem tud válaszolni mivel nem előfizető, ergo meg sem tudja nézni a képeidet.

Der Milan 2012.12.10. 13:13:27

@Évi13: Azt gondolom, hogy mi nagyjából egy hullámhosszon vagyunk, viszont csalódott férfitársaimmal ellentétben erősen kétlem, hogy Te bármit is felfogtál abból amit leírtam, azaz, hogy miért és melyik típusú nőket lehet egy kalap alá venni, konkrétan arra a képzeletbeli kalapra gondolok amelyre egy "idióta" felirat van hímezve. Lehet, hogy itt én vagyok az egyetlen aki kicsit vulgárisan fogalmaz de attól még az állításaim teljesen igazak.

Nagy entellektüel Te sem lehetsz, ha csak annyit értettél meg az egészből, hogy én "minden nőt pocskondiázok", nem vagyok nőgyűlölő, imádom őket, de rengeteg különböző gondolkodású van ugyanúgy mint pasi is... és azt gondolom, egy tipikus viselkedési formát tekintve (had' ne írjam le 20. alkalommal is mire gondolok) nyugodt szívvel állíthatom, hogy tényleg sok "szerencsétlen hülye" kategóriás lány van jelen ezeken az oldalakon.

"...ahol már testi érintkezés is van, mert ahol nincs szex - az nem komoly..."

Jól kisarkítottad a pasi mondanivalóját. Ehhez annyit fűznék, hogy nem a szextől lesz komoly egy kapcsolat, de ha ez nincs meg vagy hónapokig kell győzködni a nőt... akkor az a kapcsolat tényleg egy nagy nulla.

BenTon 2012.12.10. 14:25:49

@Der Milan: Van némi igazság abba, amit mondasz, de...
Amennyiben a kedves Hölgy nem tudja megnézni a képeimet, akkor nyugodtan jelezhetné ezt (ahogy azt páran meg is tették), és akkor link-elek neki párat.
Mindegyik üzenetembe be szoktam tenni az e-mail címem, szóval oda megint ingyen és bérmentve írhat.
Egy darab képet pedig minden esetben csatolni szoktam a levélhez. Igaz, abban csak reménykedek, hogy az utóbbi módon küldött képeket a nem előfizetők is látják.
Ja, és még egy apró megjegyzés: Miért van az, hogy sok hölgy sajnálja a pár ezer Ft-s előfizetést, és "passzív módban" várja a herceget?

Der Milan 2012.12.10. 14:46:42

@BenTon: "Miért van az, hogy sok hölgy sajnálja a pár ezer Ft-s előfizetést, és "passzív módban" várja a herceget?"

Ezt a kérdést már én is feltettem és arra tippelek, hogy teljesen mindegy ezeknek a csajoknak, hogy van-e valaki az életükben vagy sem. Hálisten' az én helyzetem nem annyira elszomorító, hogy 1000-ből 20-30 válaszol de a múlt hétről is tudnék egy ínyenc, bár elszomorító sztorit hozni, hogy milyen hölgyek vannak itt, ezek mind-mind megerősítik a nézeteimet. Pl. a múlthéten az egyiknek már én adtam meg a nevem kérés nélkül, hogy nézzen meg a facebookon mert olyan bamba volt, hogy állítom neki mindegy volt lát-e képet rólam vagy sem... Szóval nekem is az a tapasztalatom, hogy nem szoktak képet kérni mert teljesen mindegy a legtöbbnek, hogy van-e párjuk vagy sem. Majd lesz valami alapon vannak fent...

BenTon 2012.12.10. 15:47:42

@Der Milan: Jaja. Az is sokat elárul, hogy egyetlen nő írt eddig ebbe a topic-ba is. :-)

Canten 2012.12.12. 00:43:22

Sziasztok!

Teljesen egyetértek az előttem felszólalókkal! Ugyan csak pár hónapja regisztráltam - egy hosszú kapcsolatból való kilábalás után, egyfajta nyitásként más ( ismeretségi körön kívüli ) lányok megismeréséhez -, de hasonlóképpen elszomorító eddig a helyzet...( Való életben való ismerkedésnél is, nem csak az információs szupersztrádán) Szeretném tisztázni, hogy nem a másik nem becsmérlése a célom, de mivel esetemben ők a célcsoport, ezért róluk beszélnék. Persze hozzáteszem a férfiak nagy részéről sem jobb a véleményem, de ismeretségi körökben is hasonlóak a problémák, és ezek alapján nem a férfiakkal van a legtöbb "baj". És alap, hogy tisztelet a kivételeknek!! :)

Szóval eddigi tapasztalatom ugyanaz, mint a többieknek. Úgy veszem észre a lányok legnagyobb része nincs önmagával tisztában. Megfogalmazza az elvárásait, de nem tud felmutatni cserében semmit, vagy amit tud, nincs szinkronban azokkal. Az elvárásaik néha önmagában ellentmondásosak...Alap, hogy egy netes társkeresőn olyan emberek vannak, akik túl vannak a nagy csalódásokon, nem mozognak olyan helyeken, ahol széles spektrumon ismerkedni lehetne vagy valójában soha nem volt semmi komolyabb kapcsolatuk, és hátha itt - de most koncentrálva az első szegmensre -, ezért megfogalmaznak igényeket a további csalódások elkerülése végett. De akkor először tegyük tisztába, hogy mi is az, ami az erényünk, a képességünk, és ehhez mérten próbáljunk megfogalmazni valami egészséges igényt! De eddigi tapasztalataim alapján ez nem egészen így zajlik. A külvilágból érkező ingerek hatására mindenki kitalálja, hogy ilyen és olyan külső/belső tulajdonságokkal rendelkezzen az illető, de nem mélyül el bennük a gondolat, hogy a Bruce Wayne/Tony Stark típusú emberek csak a mozivásznon léteznek...Ha netán esetleg mégis létezik egy-két ilyen ember, arra bizony sok tízezer nő jut, ha nem happolták még el őket. Én is várhatnék arra, hogy egyszer csak Mila Kunis rám dob egy üzenetet, hogy "nafene, fussunk már össze!", de elég nagy balgaságra vallana a részemről...Mellesleg lehet, hogy kettőig sem tud elszámolni, akármilyen vonzó és tökéletes a filmekben.
De visszatérve, a legnagyobb problémát én abban, látom, és nem kötelező egyetérteni velem, hogy a nagy feminista mozgalmak megfogalmazták, hogy teljes egyenjogúság, meg öntudatra ébredés, meg miegymás (ezekkel természetesen egyetértek!), ugyanakkor teljesen el lettek felejtve a hagyományos szerepkörök, amik mellett nem kéne elsiklani. Elvárás, hogy egy férfi legyen FÉRFI. Természetes, de akkor egy nő legyen NŐ! Ami számomra azt jelenti, hogy ne a neten bugássza ki, hogy a fakanál melyik végét kell fogni, ne a férfitól kérdezze, hogy hány fokra állítsa a mosógépet, és ne a férfi menjen GYES-re és még folytathatnám...És véleményem szerint a "fejlett" nyugati világ egyik hatalmas társadalmi problémája - válások, csonka családok - is ebből eredeztethető, hogy mindenki ego szinten tud és akar csak gondolkozni és nem fogadja el a nemek közötti különbségekből származó előnyöket és kovácsolja ezt egységgé!

És lányok, tisztázzuk! Egy nap 24 órából áll. Tehát ahhoz, hogy valaki tartsa el egymagát egy saját, vagy bérelt lakásban, dolgoznia kell - átlag esetben 8 óra - kivéve, ha annyira sikeres valaki, hogy a saját cégénél csak a bankszámla-egyenleget kell csekkolni (természetesen 30 éves még nem múlt el), ami azért kis százalékban fordul elő. Tehát maradt 16 óra. Nyilván aludni is kell, maradt 8-9 óra. Ennyi idő jut arra, hogy az éppen aktuális férfidivat-katalógusokat végig tanulmányozzuk és természetesen ezekből ízlésesen felöltözzünk, aktívan sportoljunk (beleértve a legritkább extrémsportokat is), Hegel esztétikáját és Picasso festészetét tanulmányozzuk, egzotikus nyelveket tanuljunk, amely tudás birtokában romantikus verseket tudunk suttogni kiszemeltünk fülébe, kéthetente fodrászhoz, manikűröshöz, és teljes testgyantázásra járjunk, és persze vigyük le a kis "cuki" házi kedvencünket sétálni...Ha mindezeket összeszámolom, ennyi időbe már nem fér bele egy barátnő/feleség. Vagy pedig fel kell dolgozni azt a tényt, hogy ezek valamelyikéről bizony le kell mondani, ha kapcsolatot is szeretnétek, meg persze a gyereknevelést se egyedül kelljen megoldanotok. Megjegyezném, hogy a havi egyszeri sörözést a haverokkal nem is említettem, mert evidens, hogy arról bizony le kell mondani, nincs mese.

Summa summarum, gondolkozzatok el lányok/nők! Elmegy mellettetek az élet mire észbe kaptok, hogy lassan szülni kéne és Ti a tökéletes embert várjátok, pedig olyan nincs is! Viszont van egy csomó, aki közel van hozzá, de nem veszitek észre. Vagy csak akkor, amikor a barátnőtök lecsap rá...

Canten 2012.12.12. 01:58:44

És akkor a statisztika az internetes társkereséses tapasztalataimról:

Pontosan nem számoltam, de bő három hónap alatt durván elküldtem 150-200 levelet. 25 éves lévén a 20 és 30 közötti korosztályt céloztam meg. Csak Budapest és környéke, illetve Székesfehérvár körzetekben. Párhuzamosan négy társkereső oldalon is, ebből kettőn előfizetőként. Az első hetekben csak egy párat, aztán a sikertelenségből tanulva és növelve az esélyeimet egyre több hölgynek küldtem levelet.
Az eredményeim: két rövidebb kapcsolat. Az egyiknél bevallom őszintén én hibáztam, túl korán belementem és kis idő elteltével vettem csak észre, hogy jóval éretlenebb a lány.
A másik viszont talán katasztrófa. Tényleg nagyon helyes, kedves lány, meg is fogott benne valami, hosszú levelezések és pár randi után kialakult a dolog. Aztán idővel szépen előjött, amit említettem az előbbi eszmefuttatásomban. Elvárta a dolgokat, tette a javaslatait, hogy miken változtathatnék, de nyújtani nem sok mindent tudott és közel nem volt olyan tökéletes, mint amit elvárt tőlem. Nem is tudom miért jött akkor össze velem, hiszen nem árultam zsákbamacskát.
A legviccesebb eset az volt, amikor kijelentette, hogy gyerekes vagyok és nem valami férfias. (Természetes a gyerekest arra értette, hogy szeretek viccelődni) Valljuk be az utóbbi egy férfinak kb. olyan, mintha impotens lenne. Tehát inkább a halál... Elég rosszul is esett, de azért kicsit kifejtettem vele jobban a témát. Nagyon körül írni nem tudta, de rámutatott, hogy neki mi is a férfias, és mi nem. Felhozott példaként (gyerekesre= nem férfiasra) egy épp a gyerekeivel arra sétáló kb. 40 éves férfit, aki viccelődött éppen az egyik lúrkóval...Na akkor leesett a nagy kő, és el is gondolkoztam azon, hogy a hiba nem az én készülékemben van. Egy-két hasonló beszólás után közöltem vele, hogy akkor ennyi most elég is lesz, köszönöm...
Visszautasító levelet egyetlenegyet kaptam. Az viszont tényleg kellemesen tálalva. Nem is okozott semmilyen negatív érzést bennem.
Randit az említetteken kívül egy lánnyal beszéltem le, de éppen külföldre utazott, és mire visszatért, hát szóval addigra az első hölggyel összeismerkedtem és szkippeltem a dolgot ( egy bot, egy hal).
5 lány írt rám saját elhatározásából és egy 41 éves nő/nekem már néni a kedvencének is jelölt :).
Levelezésbe talán 3-4 lánnyal folytam bele, de ezek abbamaradtak minden reakció nélkül, és természetesen nem az én irányomból.
Viszont a többi levél hasonló a többiek tapasztalataihoz. A legnagyobb része csak gyűjti az olvasatlan leveleket, ellenben minden nap online. Kb. 15% aki megnézi a levelet, és az adatlapomat. 5-10 % csak a levelet. És csak egy kis része az - és az elején nagy naívan nekik is küldtem -, akik kb. a regisztrációjuk óta nem is léptek be.

Egyes információim alapján a lányok jó nagy százaléka egyfajta önbizalom növelő tréningként alkalmazza ezeket a társkeresőket. Valaki csak számolgatja a leveleket, valaki gondolom sokszor el is olvassa magában a szép bókokat, de válaszolni már nem tud.

Epilógus: Szóval nem tartom magam egy görög félistennek, de azért a visszajelzések alapján nem is vagyok egy ronda féreg. Egyetemet végzett, értelmesnek mondott és nem is rosszul kereső srác vagyok, bár a keresetem nem publikus, mert azért mégsem ezzel akarok leányzót fogni. Bár az is nagy szó, hogy napjainkban van munkám.
Ezen oldalakra csak azért regisztráltam, mert a munkahelyem van kemény 4 nő, akik házasok is persze, a baráti körömben és környezetemben pedig nincs olyan, akivel tényleg el lehetne képzelni hosszabb távon. Még egy-két hétig élnek az előfizetéseim, de én azt hiszem ezek után ezt a részt befejezem. Elég lélekromboló egyes emberek hozzáállása/nem hozzáállása a dolgokhoz, pedig a többi kommentelőhöz képest nem is állok valami rosszul.

Szóval srácok teljes mértékig átérzem a helyzetetek. Csak én is annyit tudok mondani, hogy ne görcsöljetek rá erre a nőtémára! Akik ilyenek, nem is érdemelnek meg titeket!
És talán megfogadom én is az öregek nagy tanácsát: " A szerelmet nem keresni kell, majd úgyis megtalál."

/ Azért remélem nem tituláltok hímsovinisztának :) /

Évi13 2012.12.12. 11:21:28

@Canten: Kedves Canten, szerintem a gondolkodásod teljesen OK. Meggyőződésem, hogy hamar találsz majd valakit, aki illik hozzád.

Andi 77 2012.12.13. 00:01:57

Érdeklődve olvasom a hozzászólásokat, s mivel főleg fiúk írtak talán tanulságos lehet ha női oldalról is valaki rávilágít a férfi hiányosságokra. Nem kapok naponta levelet, nem is kapok sok levelet, bár relatív mi a sok, DE. Sokszor nem tudok vele mit kezdeni. Van aki küld egy e-mail címet és kész. A szószátyárabb még azt is megírja hogy szimpatikus vagyok és szeretne megismerni. Próbálok pozitívan hozzáállni, megnézem az adatlapját és mit látok? Semmit. Általában a képeken kívül és néhány száraz adaton kívül semmit. A bemutatkozó lényege mindig ugyan az, majd a személyes találkozón eldől minden. Én csak azt nem értem miért akarnék én személyes találkozót, ha semmivel sem kelti fel az érdeklődésemet, ellenben egy kis lustaságot sugall az ilyen ami engem taszít. Ha mégis levelezni kezdünk mert rendben az adatlapja és ír is valamit akkor rejtélyes módon eltűnik. Megint csak nem értem, hiszen nem ígértünk egymásnak semmit, nyugodtan megírhatná, hogy talált mást, de mégsem teszi. Talán csak félre tesz hátha még jó leszek később. Én már biztosan nem. Ha eljutunk az első randiig, akkor elmarad a várva várt szikra és ennyi. Én nem értem ezt a szikra dolgot. Internetes ismerkedésnél nagyon ritka a szikra, hiszen ez teljesen másfajta ismerkedési mód, talán kissé természetellenes is, így a szikra ha jönne sem jöhet az első randin. Ilyenkor csak azt lehet felmérni esélyes-e a későbbi szikrára, vagy sem. Az hogy aztán beválik-e, az majd kiderül a következő alkalmakkor.
Még amit esetleg hozzátennék a nők védelmébe. Az alfa-hím nem egyenlő nőcsábász. Az alfa-hím egy sikeres határozott erős őszinte férfi, aki kiáll a szeretteiért minden körülmények között, tud elnéző lenni, van szíve és ez nem zárja ki, hogy a szaros pelenkával foglalkozzon. Sőt. Az alfa-hím az előbb felsorolt erényeivel önbizalmat sugároz és tiszteletet vív ki, nem csak a párjánál, hanem a környezetében is.
Egy normális lány nem várja el, hogy irreálisan sokat préselj bele az életedbe, de az élethez való aktív és pozitív hozzáállás szerintem nem nagy kérés, bár tény hogy néha nehéz.
Nem azt akarom mondani, hogy nincs igaza az előttem szólóknak, de ha állandóan olyan nőkkel találkoztok akivel jobb lett volna nem, vagy legalább is nagy csalódás volt a vége, akkor lehet a radarokon kéne állítani, hátha 1x a megfelelő akad horodgra. (én is ezt teszem:) )

Évi13 2012.12.13. 12:14:32

A szikrával kapcsolatban azt szeretném mondani, hogy ez is személy függő. Mármint, hogy az első találkozás alkalmával mit érez az ember, vagy egyáltalán érez-e ilyenkor valamit. Én a magam részéről, ha tetszik az illető érzek vonzalmat és ez az érzés nagy valőszínűséggel később sem múlik el. Ha nem érzek vonzalmat az első randin, mindegy hányszor találkozunk ez a helyzet nem fog megváltozni. Az persze más kérdés, hogy az első esetben az érzések a későbbiek mélyülnek-e vagy sem. Tudom, hogy vannak olyan típusú emberek, akik nagyobb fellángolást is átélnek az első találkozás alkalmával (ha olyan személlyel találkoznak), de szerintem ez nagyon ritka. Mint ahogy az is ritka lehet, hogy valakinek fogalma sincs arról, hogy érdemes -e újra találkozni az illetővel, nem tudja eldönteni, hogy tetszik vagy nem tetszik.

Az Andi által leírt alfa-hím nem tudom létezik-e, de ha igen, biztos vagyok benne, hogy nagy érdeklődésre tarthat számot a hölgyek körében. Tehát a lényeg ugyanaz. Nem lehetsz biztos benne hosszú távon.

Turambar 2012.12.13. 15:39:49

@Andi 77: Bocs, Andi, de az alfahím biológiából átemelt fogalma alapvetően nem egyezik azzal, amit megfogalmaztál. És azt vettem észre, hogy alapvetően azokkal a preferenciákkal sem, amiket a nők elvárnak az alfahímektől, legalábbis az első jónéhány találkozáskor.
A tisztelet kivívása ugyanis hosszabb idő munkája, a sugárzó önbizalom meg manapság szerintem már lassan kezd irreális elvárás lenni.

csabesz70 2012.12.13. 17:16:32

Évi és Andi na meg a többi hölgy , látjátok ez a baj hogy túlkomplikáltok mindent , szikra meg kémia , stb., ráadásul ha én meg azt írom egy hölgynek hogy megláttam és megszerettem akkor én úgymond hülyeségeket írok , pedig ha azt nézzük az ugyan az csak szebben fogalmazva .
Férfi társaim , látjátok az adatlapokon az ideális jelölt adatait? A nők 90 %-a 180 -190 centi magas és testes (mackós ) férfit keres még ha maga nem éri el az 160-at sem , ilyenektől szívesen megkérdezném hogy agya is legyen vagy az nem fontos (?) csak az a lényeg hogy meg lehessen vele jelenni !
Szóval én is inkább azt látom hogy a legtöbb nő itt és máshol is csak unalom űzésből van fenn , vagy ha nem , akkor meg a királyfit várja fehér lovon .

Andi 77 2012.12.13. 20:19:35

@Turambar: Szia Turambar! Ami az alfa-hímet illeti igazad van, és mint ahogy Évi azt meg is erősítette, az általam leírt ember igen nagy érdeklődésre tenne szert a nők körében. Vagyis nagyon sok nőt megkaphatna, így én nem látok ellentmondást. Csak éppen máshol van a hangsúly, vagyis nem azt akarja egy nő, hogy nőcsábász legyen a pasija, hanem azt hogy az általa elképzelt férfi ideált (alfa-hímet) minél inkább megközelítse a párja. Az alfa-hím egy ideál, nem hinném hogy el lehetne várni bárkitől is maximálisan ezeket a tulajdonságokat, így minden nő amiben tud enged. Főként hogy a nők sem tökéletesek. De azért ha egy pasi még csak a szikráját sem hordozza az (általam leírt) alfa-hím tulajdonságoknak érthető ha nem tudja felkelteni egy nő érdeklődését sem. Végül is a pasik is a NŐ-t keresik.

U.I.: Bocsánat nem ítéletet mondtam, nem tudhatom nálatok mi a kudarc oka, lehet tényleg nem a megfelelővel találkoztatok.

Andi 77 2012.12.13. 20:31:53

@csabesz70: Szerintem aki a centiken és a kilókon lovagol amikor a leendő társáról ír azzal nem érdemes foglalkozni. Arra azért kíváncsi lennék hányan hagyták üresen a leendő partner adatainál a magasságot és a testalkatot. Nem hinném hogy sokan, legalább is ez a tapasztalatom. A pasik meg csak a vékony, sportos, esetleg átlagos testalkatú nőkkel foglalkoznak, a pár kiló plusz már jelentős hátrány, és jaj a moletteknek. De hát ilyen világban élünk, aki ezzel nem ért egyet keressen olyan társat aki szintén nem ért vele egyet, s bár lehet van raja pár kiló plusz, de ő sem fog kiakadni a 168 centin.

berzsián 2012.12.13. 21:24:41

Én tegnap pont ide "menekültem" a társkeresőről és meglepődve tapasztaltam, hogy mások is hasonló cipőben járnak. Igaz én sosem küldenék el még 100 nőnek sem levelet, mert előtte szűrök a röntgenszememmel – bár szerintem tévesen. De épp múlt héten fakadtam ki én is egy kolléganőmnek, hogy mennyire kiábrándultam a nőkből, mióta a neten próbálok ismerkedni. Elém tárult a kendőzetlen valóság. Vén fejjel kellett rájönnöm, hogy a nők teljesen más szemmel keresnek partnert, mint a férfiak. Úgy osztanak-szoroznak, hogy az embernek lekókad a virág a gomblyukában. De ez biztos genetika, ezt el kell fogadni. Radarozzák a megfelelő családfőt, a leendő gyerekük apját, amely gyereket viszont már nem sietnek megszülni. Ehhez képest a mi szexuális/intellektuális vonzódásunk rendkívül primitív szint. Ha meg már van gyerekük, akkor kárpótlást keresnek a nehéz évek után. Ezen kissé nehezen tettem túl magam én is, de nem szabad a nőket elítélni. Veszett a világ és az internetes társkeresés úgy tűnik, nem feltétlen előnyös képet fest le az ellenkező nemről. Srácok, több ezer év után most mi állunk vesztésre, ez van.
Amúgy meg is lepődtem az itteni értelmes hozzászólásokon. Aztán rájöttem, hogy aki ide ír, annak tán van blogja vagy szokott ezt azt írogatni, szóval eleve nem az átlag társkereső, aki gondolkodás nélkül posztolja ki, ami a szatyrában van és akiket nem győzök átgörgetni. Meg hát a tanulópénz is megvolt már, úgy látom.
Száz szónak is egy a vége, fogalmam sincs hogy lehet ebből kitörni, de
Andi77, téged hogy találhatnálak meg a társkeresőn?

vin-dit 2012.12.17. 04:43:24

Nem leszek népszerű azzal, amit írni fogok, de én is abba a kategóriába tartozom, aki sokaknak nem válaszol (25 éves lány vagyok). De ha az illetők nem veszik a fáradságot, hogy többet írjanak annál, hogy "Szia, szimpatikus vagy/jók a képeid, van kedved ismerkedni?", akkor mégis mit írjak? Ha valaki tényleg kedveset ír, tényleg nekem (nem ctrl+c; ctrl+v), akkor általában válaszolok, még ha nemlegeset is.
Álszent lennék, ha azt mondanám, nem számít a külső, nem is mondok ilyet, de fotók alapján még nem fogok válaszolni senkinek, ha Brad Pitt magyar (és fiatalabb, hehe) alteregója írná, hogy "Heló, ismerkedünk?", akkor sem. Legyen már egyéniségetek, srácok! Azért, mert ti a két szép szemünkért hajlandóak vagytok írni nekünk, ez visszafelé még nem feltétlenül működik. Én elhiszem, hogy baromi megterhelő mindenkinek valami egyedit kitalálni, de azt gondolom, hogy én rengeteg kapaszkodót adok a (normálisan kitöltött) profilomon. Elég egy sor, ha az valamiért vicces/egyedi/elgondolkodtat/megfog.
Az, hogy miért nem fizetünk elő sokan lányok (ezért sem leszek népszerű): kb. azért, amiért illőbb, hogy a férfi fizessen az első randin (meg mert így is kapok elég levelet, ha meg én írok, úgyse válaszol az illető, az már nem kihívás, ugye?).
Sosem nézem, hogy valakinek ki van-e töltve a kereset rész (a végzettséget talán), de az érdekel, mivel foglalkozik a kedves férfi. Nem azért, mert menedzsernél alább nem adom, hanem mert kell egy cél mindenkinek szerintem, cél és álmok nélkül boldogtalanok az emberek tapasztalataim szerint. (És persze mert kíváncsi vagyok, mivel tölti idejének nagy százalékát, és mert jobb esetben érdekli is, amit csinál.) Viszont az, hogy valaki a szüleivel él, számomra is necces, 18 éves korom óta élek külön, pár éve saját lábon, és rengeteget önállósodik az ember ettől.

Más: Nekem az ideális férfi az, aki harmóniában él önmagával és a világgal (legalább annyira, mint én). Lehet szidni a médiát, a világ csúnya, gonosz, de mindenki megtalálhatja benne a maga kis világát ha nagyon akarja, a saját értékrendjét, amiben kiegyensúlyozottan létezik, tudatosan él, tudatosan szeret. (És csak ez után jön az, hogy az ő kis világa kompatibilis legyen az enyémmel. És még vallásos sem vagyok. Ó jaj.)
Btw ez vonatkozik a nőkre is.
Azt gondolom, ti még nehezebb helyzetben vagytok, legalábbis a sztorik alapján, nem is védeném a csajokat (velük nincs tapasztalatom), inkább csak tippként írtam, amit írtam. Ne keseredjetek el, és ne adjátok fel! :)

Didymus 2012.12.17. 22:55:03

@vin-dit: Kedves Vin-Dit !
Tényleg nem népszerű hozzáállás . A férfiak is csak emberek , nem szeretnek süket füleknek beszélni céltalanul . Ezért írnak elsőre csak egy rövid pár szavas , "sablonos" üzenetet , hogy a hölgy ha volna olyan jó és venné a fáradságot és megtekintené az érdeklődő urak adatlapjait és udvariasan (!) közölné szintén pár szóban hogy kölcsönös-e az érdeklődés és azt is ha nem , akkor pozitív esetben már van értelme bővebben írni és valóban megismerni egymást .
Itt hibás a hölgyek világról alkotott képe : "visszafelé nem feltétlen működik" . Az uraknak dönteniük kell pár ilyen-olyan fotó és egy nem feltétlen jól kitöltött adatlap alapján hogy ki iránt érdeklődik , de a hölgyek ugyanerre nem hajlandók (vagy nem képesek) ?? Hol a sokat emlegetett egyenlőség a nemek között ? Ezzel a fene nagy önérzettel hogy Ti aztán csak nem álltok szóba akárkivel , azon kívül hogy sok férfi életét keserítitek meg , a saját esélyeiteket is leromboljátok hogy találjatok valakit aki nem egy Brad Pitt ugyan de adott esetben egy átlagos rendes ember akivel lehet együtt élni .
Szóval lehet ideákat kergetni , várni azt a bizonyos "szikrát" , de sajnos az jó eséllyel csak hosszú-hosszú magányhoz vezet mindkét oldal részéről .
És kinek jó az ?
Didymus

Keresztény szellemiségű luxuskurva 2012.12.19. 23:43:26

Akinek a kémia hiányzik, menjen vegyésznek.

Amúgy ugyan kérem, tök egyértelmű, mire vágynak a nők: sok pénzre és 40 centis farokra, én sajnos csak az egyikkel szolgálhatok.

Na de halál komolyan: ami engem kiábrándít, de nagyon, az a női profilok 95 százalékából sugárzó hihetetlen sivárság és szellemi toprongy. Egy eredeti, igényes, nem mindennapi stb. stb. (a szerény jelzőkkel nem fukarkodik senki, ha magáról van szó) nő ennyit tud kiizzadni magából, hogy "a romantikus tengerparti sétákat szeretem", meg hogy "mosolyogj, és a világ visszamosolyog", már ha egyáltalán veszik a fáradságot, hogy bekopizzanak bármit? Vagy aki Coelho meg Májer Stefánia örökérvényű műveivel villogtatná pincemély lelkivilágát? Ezeket kéne komolyan vennem akár egy fél pillanatra? Na neee.

Canten 2012.12.19. 23:43:34

@vin-dit:
Van igazság abban, amit mondasz, de sajnos be kell látni, hogy még egy jól kitöltött adatlap során is igen nagy fejtörést okoz a fiúknak, hogy pontosan milyen belépővel is indítsanak. Egy "egyszerűen" kitöltött adatlapnál, nincs semmi kapaszkodó és ember legyen a talpán, aki frappáns szöveget tud kitalálni. Személy szerint én mindig igyekszem valami egyéni levelet kitalálni, de ez sem segít.
Volt olyan, hogy egy lány nagyon kis találó bemutatkozót írt, egy óra fejvakargatással összedobtam neki egy tényleg remek levelet - nekem nagyon tetszett :) - és semmi, még egy böff se. Próbálkoztam, olyannal is, ami valakinél már bejött, de senki másnál nem váltott ki reakciót. És volt olyan is, hogy egy párszavas mondatra meg válaszoltak. Egyszerűen képtelenség kitalálni, hogy kinek mi a jó, és minél több levelet kap egy lány, annál kevésbé lesznek különlegesek számára a később érkező levelek...
És teljesen egyetértek Didymus-szal. Egy fiúnak igenis megterhelő órákig agyalni egy "odab...os" levélen, főleg úgy, hogy többnyire úgysem érkezik válasz. Ha adnátok egy kis jelét annak, hogy talán írhat több levelet is, akkor van egy kis inspiráció arra, hogy jobban bemutatkozzon és megérje a "fáradozást".
Nemrég sikerült jól indítanom egy levelet, az elején sokat is dumáltunk a csajjal, de csak észrevettem, hogy mintha félvállról venné a dolgokat. Ha nem tereltem volna folyton a beszélgetést, akkor nem haladt volna. Az érdeklődése irántam nagyon gyér volt, de magáról fecsegett. Egy idő után nekem teljesen elment a kedvem. Ha ennyire nem érdeklem, akkor miért nem mondja meg, mert így semmi értelme?! Nem írtam rá egy ideje, azóta nem is beszélünk...
És kérem szépen, az a pár lány, aki rám írt, szintén sablonüzenetet küldött. Mégis vettem a fáradtságot, hogy az adatlapját megnézzem! Nekünk nem jár az eredetiség???

vin-dit 2012.12.20. 03:13:28

@Canten: De, megértem az álláspontod, és teljesen egyetértek veled. Keresztény szellemiségű luxuskurva kommentjén meg jókat derültem, el tudom képzelni, hogy tényleg ez van a csajoknál. :D
Didymuséval meg nem tudok mit kezdeni, több fotóm van fenn, több érdeklődési kört említek a profilomon, és valahogy mégis csak szelektálnom kell, nem vagyok esélyegyenlőségi ombudsman... Meg amúgy viszonylag könnyű kiszűrnöm, ki az, akivel tuti nem tudnék elcsevegni órákon át.

A férfiak elkedvetlenednek, mert a csajok meg elkényelmesednek. Én is. És nem tudom, mi a recept, de sokszor elég csak annyit írni, hogy "úgy érzem, mi tök jól el tudnánk beszélgetni egymással", ez nagyon figyelemfelkeltő. Legalább is nekem, mert kíváncsivá tesz, miért gondolja ezt. Talán hasonlítunk? :)
Amúgy az adatlapokat meg szoktam nézni, pont azért, mert hátha van valami kapcsolódási pont, de ha nincs semmi írva, vagy nagyon gáz, akkor nem erőltetem a dolgot, miért is tenném, ti sem írtok nagyon csúnya lánynak, én sem írok nagyon unalmas/buta srácnak. (Kivéve, ha kedveset ír, akkor válaszolok.)

Imre68 2012.12.20. 10:38:59

Sziasztok!

Összességében nagyon jó hozzászólásokat olvasok,sok társkeresőn tett próbálkozásom tapasztalatait is ki tudom még az itt olvasottakból egészíteni.Sajnos a csalódottság szintje,és a befektetett energia mennyiségének aránya hasonló az itteni hozzászólókéval.Valós a meg nem válaszolt levelek aránya,az elküldöttekével.
És nem ctrlc/ctrlv szisztémával próbálok ügyeskedni ,mert minden lány más-más egyéniség,próbálom az adatlapot átnézve megpendíteni azokat a húrokat a Nekik írt leveleimben,amikkel célba érhetek.Nem a"pincsikutya"effektus vezérel,hanem ha közös a gondolkodásmód,azt próbálom felerősítve a hölgy tudtára adni.

Nos a hozzászóló lányok,aranyosak,kedvesek...és empatikusak,és ezért sok köszönet Nekik!És elfogadható a felvetés,hogy társnak határozott,egzisztenciával rendelkező,tanult,emocionálisan fejlett,lehetőleg,jól karban lévő férfit keresnek,aki még azt is tudja ,égőcserénél melyik felét fogjuk...és hova is tekerjük.
DE,én is belebotlottam a sok ki nem töltött adatlappal (hónapok óta)regisztrált,automatikusan generált bemutatkozó sorokkal társat kereső hölgybe.Akkor én hogyan is lehetek spontán fogalmazásommal megnyerő,szuggesztív( a hölgyre..Ő kell nekem)hatást gyakorló pasi.
Hisz nem tudok meg Róla semmit.Marad a vonzó fénykép,és a hit ,hogy ezúttal valóban csak az elfoglaltsága miatt az adatlap kitöltésben nem elég tüzetes leányt szemeltem ki.
A súly és magasság....
Elgondolkodtató,én nem akarom elhitetni magammal,hogy kigyúrt vagyok(ennek ellenére sportos az alkatom és a 180cm sem törpe alkat),de nem is keresek tökéletes alakú lányt,de elvárnám hogy csinos legyen.A legtöbb lány a sok plusz kilója mellett miért is nem tud hasonló kategóriát elfogadni,bebújik a diploma és a mély érzés mögé.
Én hiszek a hasonló a hasonlóval elképzelésben.Csak sajna aki hasonló....az az előző hozzászólásokban már kiválóan ecsetelt sémák szerint keresgél,a maga kis extra elképzeléseivel.
Erre szokták mondani,ettől színes az élet,lehet én ezért szerettem jobban a megbízható, nyomógombos,monocrom kijelzésű telefonokat :)

Der Milan 2013.02.08. 14:35:18

@Imre68:
Tökéletesen igaz. Egy időben kövér voltam, azért, hogy legyen egy szép dekoratív nőm, ledobtam 20kg-t magamról, persze 10 éve kondizok már... A lényeg, hogy utána akadt jó csaj is a horgomra, de úgy, ahogy egy kövér férfi nem partner a vékony "széplányok"-nak úgy egy dagadt csaj sem az egy kitartó férfinek aki karban tartja magát... Sok molett pocsodalom pedig csak azt hajtogatja, hogy nem a külső hanem a belső bla-bla-bla, akkor vagy ki kell fordítani őket vagy rábírni arra, hogy alakítsák a saját testüket úgy ahogyan azt elvárják a férfiak... :D

Rácz Rikóó 2013.12.23. 08:51:11

Szia szerelek komogyan kapsolatot ?? Telom számom 06308619810

Rácz Rikóó 2013.12.23. 08:53:09

Szia komogyan gufdhuvgeocjkgdhnoreiygjbjx jheckifgjhv

süti beállítások módosítása