HTML

Randihírek - a Randivonal társkereső blogja

Hírek, érdekességek, nyereményjátékok a Randivonal társkereső háza tájáról. Olvashatsz itt a Randivonalon összejött párok sikertörténeteiből, társkeresési tippek / trükkök / tanácsokról.

Friss topikok

  • roskótamás: roskótamásvagyok mohorárol egyedulélek koly kapcsolatot szeretnék lányokkal 52 éves vagyok... (2020.05.16. 15:57) Randi Andi vagyok
  • Tomi Rosko: roskótamás vagyok mohorárol egyedul élek koly kapcsolatot veletek 51 éves vagyok hijatok ... (2020.02.03. 15:14) Szégyelled, hogy egyedül vagy? II.
  • borsika111: Sziasztok, szerintem ezt bőven mindenkinek maga kell, hogy eldöntse, hogy az Ő saját értékrendje ... (2015.08.02. 23:45) Hol vannak a férfias férfiak?
  • Rácz Rikóó: Szia komogyan gufdhuvgeocjkgdhnoreiygjbjx jheckifgjhv (2013.12.23. 08:53) 1000 megválaszolatlan levél...
  • Fuzzy Logic: @KRM87: Hát ilyenkor az jár a fejükben, hogy szép / szexi vagy. Esetleg még az is, hogy biztos va... (2013.07.21. 16:06) És még mindig az elvárások…

RANDIHÍREK - A RANDIVONAL TÁRSKERESŐ BLOGJA

Hírek, érdekességek, nyereményjátékok a Randivonal társkereső háza tájáról. Olvashatsz itt a Randivonalon összejött párok sikertörténeteiből, társkeresési tippek / trükkök / tanácsokról.

"Túl jó vagyok a nőknek..."

2012.11.29. 15:49 | Randi_Andi | 13 komment

Egyik férfi olvasóm azt írja nekem levélben:

“Több nő mondta rólam, hogy “túl jó vagy”, ”nincs meg benned az alapvető rosszaság, ami egy nő figyelmét borzolná, felkeltené...”

A kérdésem az lenne, hogyan változzak, hogy egy kicsit rosszabbnak tűnjek? Mit tegyek, hogy férfiként nézzenek rám, ne pedig roppant segítőkész, nagyon udvarias, figyelmes fiút lássanak bennem?”

Mind férfi tanfolyamosaim, mind férfi klienseim között is találkoztam már ezzel a problémával. Kedvesek, rendesek, aranyosak, szaladgálnak a nők után és lesik minden kívánságukat, aztán arra lesznek figyelmesek, hogy sorra elhappolják előlük vágyaik tárgyát a rámenősebb, nagyobb dumás, “rosszabb” férfiak.

Ideje tehát foglalkozni a problémával.

A “túl jó vagy” megfejtése

Először is, mi az, hogy “túl jó”? Akinek kicsi rutinja is van randizás, párkapcsolatok és szakítás terén, az pontosan tudja, hogy ez a mondat csupán annyit jelent:

“nem látom benned a férfit, nem vagy férfias számomra, legfeljebb csak barátnak tudlak elképzelni de inkább annak sem, de megbántani sem akarlak ezért mondok valami kedveset”.

Ezt az “inkább magamra vállalom a balhét, csak engedj már el” nevezetű stratégiát mindkét fél be szokta vetni. Ilyenkor jönnek elő az “értékellek, mint embert”, a “nagyszerű lány vagy, bennem van a hiba” jellegű mondatok, és aki mondja őket, azt reméli, hogy így könnyebben megússza az egész számára is kínos és kellemetlen szakítási procedúrát.

Hogyan legyek rosszfiú?

De térjünk vissza az olvasó kérdésére: “hogyan változzak, hogy egy kicsit rosszabbnak tűnjek?” Itt szeretnék egy tévhitet eloszlatni: a rosszfiú nem egyenlő a nők szemében a Férfival. Igaz, hogy van egy-két mazochista, vagy elkeseredetten társat kereső nő, aki azt szereti, ha semmibe veszik, szeretőként tartják vagy mindenféle téren kizsigerelik, de tapasztalataim szerint a nők többsége nem ilyen királyfira vágyik.

A hozzám forduló nők olyan férfit szeretnének maguk mellé, aki kerek egész már önmagában is.

 

angyal_blog.jpg



A nem férfias férfi ismérvei:

A fentiekből kiindulva amit kifejezetten nem bírnak már az udvarlási szakaszban sem, azok a következő tulajdonságok (a teljesség igénye nélkül):

  • A férfi túl hamar esik szerelembe és azonnal elhalmozza a nőt minden földi jóval, még mielőtt alaposan megismerkedhetnének. Ez egészen egyszerűen gyanús minden nőnek, aki már kinőtt a tündérmesékből, vagy nem keres kétségbeesetten akárkit, csak hogy ne legyen egyedül végre.
    Te is állandóan szerelmes leszel az első nőbe, aki rád néz? Ez a kétségbeesés és a “jajj, csak legyen már valakim” szindróma tipikus tünete, ami súlyos önbizalomhiányt takar.
  • A férfi állandóan emailekkel, SMS-ekkel, telefonokkal halmozza el a nőt a kezdet kezdetétől. A túl sok romantika még egy nőnek is túlzás, így nem marad hely egy pici bizonytalanságnak, várakozásnak, ami, ha tetszik, ha nem, az egyik legjobb fűszere az ismerkedés kezdeti szakaszának.
    Önbizalomhiányra vall az is, ha képtelen vagy békét hagyni a másiknak és állandóan zaklatod, nehogy elfelejtsen téged. Fogd vissza magad! A kevesebb néha több!
  • A férfi bizonytalankodik és mindenben a nő vágyait lesi. Önállótlan a randi helyszínének kiválasztásában, az időpontok megbeszélésében, mindenben szeretne megfelelni a nőnek. Ezt hívjuk másképpen pincsikutya-effektusnak. A nő pedig férfit akar, nem pincsikutyát.
    Ha nem tudsz konfliktusokat felvállalni, nem tudsz néha nemet mondani és a saját határaidat megszabni, férfiatlannak fogsz tűnni.
  • A férfi egzisztenciális háttere problémás. Egyik nő sem szereti a macerás férfiakat. Ha munkanélküli vagy, hatalmas tartozásaid vannak, édesanyáddal élsz, akkor nehezebb dolgod lesz, főleg az online társkeresés terén, ahol nincs lehetőséged több alkalmas találkozásokon bebizonyítani, hogy mennyire értékes ember vagy.
    Állandó pénzzavarban szenvedsz, és ahelyett, hogy hozzákezdenél ennek megszüntetéséhez, inkább a nőkre mutogatsz, hogy milyen szívtelenek, hogy nem akarnak veled kezdeni mert csak a problémahalmazt látják és nem a lelkedet? Szedd össze magad, és gondolj bele az ő helyzetükbe!
  • A férfinak se hobbija nincsen, se barátai. Ugyan egyes nők állításuk szerint azt szeretnék, ha párjuk csak és kizárólag velük foglalkozna, ezt ők sem gondolják komolyan. Az a férfi, akinek nincsenek barátai, a szabadidejét képtelen kreatívan eltölteni, és állandóan a nőtől várja a szórakoztatást, nem valami vonzó.
    A nő neked azért kellene, hogy egy személyben pótoljon nemlétező baráti kört, hobbikat, egyszóval, főállású szabadidő szervező legyen és szórakoztatásfelelős? Ne csodálkozz, ha a párod kifárad, és inkább olyat választ, aki mellett nem kell magánéleted minden egyes szerepét neki betöltenie.

A fenti pontokat átolvasva magadra ismertél valamelyikben?

Ha igen, akkor gondolkodj a dőlt betűs részeken. Minden egyes pontnál tudsz fejleszteni magadon és az esélyeiden. Nem kell pózokat felvenni, különféle technikákat és csábítási trükköket betanulni, de ha némely pontnál hiányosságokat szenvedsz, akkor itt az ideje elkezdeni dolgozni magadon!

És mi van, ha TÉNYLEG túl jó vagy hozzá?

Természetesen előfordulhat, hogy ténylegesen túl jó vagy neki – ezt persze sosem fogja az orrodra kötni. Ha a következő pontok igazak, lehet, hogy fel kellene venned a nyúlcipőt…

  • A szépsége minden, amit fel tud mutatni. Kezdet kezdetén még imponálhat, hogy mennyire jó nőt fogtál ki, de ha agyilag nulla, ugyancsak unalmas kapcsolatnak nézel elébe.
  • Balhés nő. Ha az összes történetében ő az áldozat, és az egész világ ellenséges vele a taxisofőrtől kezdve a főnökén át a családjáig, érdemes elgondolkozni, hogy vajon lehetséges-e, hogy vele van a baj és nem az egész világgal…
  • Tőled várja, hogy megoldd az életét. Sosincs pénze, mindent te fizetsz, beköltözik a lakásodba és egy idő után az összes ügyes-bajos dolgát te intézed, és ezt ő természetesnek veszi? Megéri ekkora kompromisszumot kötni, csak azért, hogy legyen barátnőd?
  • Te vagy a lelki szemetesládája. Depressziós, nem megy veled sehová, állandóan neked kell biztatni mindenre? Egy darabig igazi férfinak érezheted magad ettől, de egy idő után baromi fárasztó. Ha nem szedi össze magát, akkor neked kell – lépned.
  • A barátaid ki nem állhatják. Ha túl sok barátod kifogásolja, hogy vele vagy, akkor érdemes alaposan megvizsgálni, hogy vajon igazuk van-e.
  • Mindent le kell butítanod, ha vele vagy. Nem tudod kifejteni a véleményedet, mert úgysem érti. Nem beszélhetsz vele arról, ami téged érdekel, mert úgysem érdekli. Biztos, hogy jó ez neked hosszútávon?

Most pedig várom nők és férfiak véleményét egyaránt – a fentieket mivel egészítenétek ki, hol kötnétek bele, milyen tapasztalataitok vannak?

 

 

 

 

13 komment.

A bejegyzés trackback címe:

https://randivonal.blog.hu/api/trackback/id/tr394937947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Der Milan 2012.11.29. 19:57:18

Szerintem jó cikk, magamra ismertem a "túl jó vagy hozzá" résznél. :) Talán azt venném még fel ehhez, hogy az sem egészséges ha túl nagy a különbség a két fél iskolai végzettsége között, kisebbségi érzést szülhet.

playboy 38 2012.11.29. 23:13:42

Tisztelt közönség..!

Az én álláspontom a következő lenne..!
Egy FÉRFI mindig legyen minden helyzetben és minden körülmények között FÉRFI..
Nem kell ahoz egy szórakozóhelyre menni ,hogy ismerkedjünk...az utcán a poostán különböző cégeknél ahol várakozás van megtudjuk szólítani a kiszemeltünket...csak intelligensek legyünk mint egy Lovag ...pl.Ne haragudj nem tudod még kb.mennyit kell várnom ..?? nem vagyok az ilyen dolgokban jártass..jaj még be sem mutatkoztam...ennyi és szó szót követ ..2mondat után jön a 3. Nem kell milliárdosnak lenni és nem mercedes kulcsokkal kell udvarolni mint sok üzletember csinálja...szánalmas...önmagunkat kell adni nem színészkedni...és visszatérve az anyagiakra.Sajnos az emberek érdekből vannak együtt kötnek házasságot...ezért van a legtöbb válás is..sok anyukát ismertem meg aki egy tündér nő is melltte...és a kicsik sinylik meg ..nehéz elfogadni a másikat ha nem a mi vérünk..nekem az de akinek nem inge ne vegye magára...legyél határozott és lépkedj mint egy Tigris a Nő mellett..de megmondom uraim,hogy mostanában annyira nehéz lett minden,hogy ide trükkök oda trükkök a pénz vzérel mindent...és a legszomorúbb az egészben,hogy még akinek meg van mindene és csinos vonzó nő az is a vagyont választja...sajnos ezt igaz...a kivételt még keresem...sok sikert...

Laci19781 2012.11.30. 16:13:42

Sziasztok!

Maximálisan egyetértek az előttem szólokkal! Különösen DanielK írása tetszett.
Rohadt egy világot élünk, párszor úgy érzem, hogy nincs is értelme a párkeresésnek. Pedig nem vagyok maximalista e téren és Quasimodora sem hasonlítok, egy kicsit sem. Viszont nincs lakásom, sem autóm. Hoppá!
Nem tartom magam vagánynak, nem vagyok szívtipró, nem vagyok izgalmas, gondolom én. Inkább magamat adom, minthogy egy hedonista, évhajhász bunkó legyek. Ha ennek az az ára, hogy egyedül maradok, hát legyen. Lesznek ezzel még így páran, szerintem. Na mindegy.
„Ne aggodalmaskodjatok tehát a holnap felől, mert a holnap majd aggodalmaskodik a maga dolgai felől. Elég minden napnak a maga baja.” Máté 6:34

Der Milan 2012.11.30. 21:44:54

Egyébként még annyit fűznék hozzá az egészhez, hogy nem a pasikkal van a baj ha a nő nem akar a randivonalon válaszolni. Legalábbis 10-ből 9 alkalommal tuti nem. Ha abból indulok ki, hogy a nő lát rólam egy akkora képet mint egy gyufás skatulyának fele (mert hogy alig van előfizető csajszi és ekkorában lát) és azon keresztül megítél illetve szóra sem méltat ha írok neki, akkor az ilyen nő egyszerűen idióta.

Kedves férfi társaim, nekem az a tapasztalatom, hogy a nők jelentős részének a leghalványabb fogalma sincs miért regisztrál fel egy társkeresőre vagy mit akar egy férfitól, főleg azt nem tudja, hogy milyen férfit akar. Erre egy példa 1 héttel ezelőttről: válaszolt egy csaj (hurrá!!!), ne haragudjak, nagyon fáradt, írni fog ha kialudta magát, 2 napja nem aludt. Ez pénteken volt, hétfőn egy mondatot írtam: "Rendesen elfáradhattál ha nem tudsz még írni"... kb 1 óra múlva jött egy felháborodott válasz:"Egész nap dolgozok, utazok és nincs kedvem a társkeresőt a nyakamba venni este" Ha valaki ilyen barom az minek regisztrál társkeresőre???
A legszebb, hogy tipikusan elvárják, hogy küldjek email címet, hogy válaszolni tudjon, ugyanis ő nem fizet a szolgáltatásért mert neki minden mindegy, ha van pasi jó, ha nincs úgy is jó. Aki nem ebbe esik bele az olyan szinten küzd a frusztrációival, hogy képtelen arra, hogy visszautasítson egy férfit és inkább "elsunnyog". Akiket még kihagytam ők testesítik meg az unintelligens réteget "nem tetszel - lesz*rlak", erre 3 napja láttam egy példát a csaj le is írta: "Nem tudom miért nem kezdeményeznek a pasik ... válaszolok ha szimpatikus vagy" aki ekkora nagy marha az nyilvánvaló hogy egy picike képről fog megítélni.

Rengetegen vannak akik évekkel ezelőtt regisztráltak és ritkán feljönnek megnézni hány levelük van már... na az ilyeneket ki kellene vágni mint macskát szarni, azokkal együtt akik regiznek és többet nem lépnek be...

Bocsi ha vulgáris voltam, de rohadtul ez az igazság.

Évi13 2012.12.01. 13:12:26

Sziasztok!

Sajnos a "túl jó vagy" kijelentés tényleg majdnem minden esetben azt jeleti, hogy kedves vagy, de unalmas (vagy csúnya).
Viszont tényleg van olyan eset is, amikor valóban túl jó a pasi - én pl. jártam már úgy, hogy annyira okos volt a srác, akivel találkoztam, hogy nemcsak hogy zavarba hozott a tájékozottságával, hanem kimondottan kínosan éreztem magam.

Der Milannak üzenem: Én minden fiúnak válaszolni szoktam. Ha nem az esetem akkor is. És tudom miért regisztráltam. Párkapcsolatot keresek, a szándékom komoly és minden lehetőség/minden levél amit kapok értékes nekem. Mert egy esély.

Évi13 2012.12.01. 13:31:46

@playboy 38: Kedves Playboy 38! Nem tudom megállni, hogy ne reagáljak az írásodra. Én még sosem választottam az anyagiak alapján! A jövőben sem fogok. Én azt gondolom, hogy egy jó érzésű nő a szívére hallgat és lehetőség szerint olyan férfit választ, aki viszont szereti és tiszteli őt.

Der Milan 2012.12.01. 19:50:41

@Évi13:
Nos kedves Évi, valóban reagáltál itt csak nem kaptam üzenetet mert nem "válasz"ként írtál.

A legnagyobb gond az, hogy magadból indulsz ki és általában a nőket magaddal egyenrangúnak veszed. Ez a második hónapom a randivonalon, az első hónapban 34 nőből 4 reagált érdemben a levelemre. Mindenkinek egyedi levelet írok nem egy előre legyártott Jolly Jokert, értelmes stílusban, normálisan beszélve. Bár nem vagyok egy baba arcú divatpasi (és honnan is tudhatná, hogy milyen vagyok ha rendes képet sem lát rólam mivel nem is előfizető?!), de férfias vagyok, csúnyának nem mondanám magam, erős testalkattal rendelkezem de nem a hájas kivitelben, diplomám van és jó fizetésem.
Az első hónapban kettő lány utasított vissza, ők voltak annyira intelligensek, hogy leírják: "Ne haragudj nem vagy az esetem", ezzel nincs is semmi baj... és mi van a többi 28 megkukult nővel?!

Ők azok akikről írtam, akiket kategorizáltam, ők azok akik semmiféle tiszteletet nem érdemelnek egy pasitól mert ők sem adnak. Legyen az nő vagy férfi ha válaszra sem méltatja a másikat úgy, hogy egy teljesen normális levéllel keresték meg akkor az egy bunkó, akivel egyszerűen nem érdemes foglalkozni. A legnagyobb baj pedig az, hogy ilyenekkel vannak tele a társkeresők. Anno médiából tanultam még, hogy az átlagember a 7 éves gyerek szintjén van, akkor nevettem, most sírok rajta mert igaz...

Éppen ezen a héten volt az az eset amikor valaki ... hát már azt mondhatom kikérte magának, hogy három nap után "sürgetem" a válaszadással... Az ilyen félnótásokra gondolok, amikor azt mondom, "nem tudják mit akarnak", mert mi a francért regisztrál valaki társkeresőre ha zaklatásnak veszi azt, hogy érdeklődnek felőle?!

Lacc78 2012.12.07. 20:25:55

DanielK78:

"Főleg egy csinos nő, aki naponta feltehetőleg tucatjával kapja a leveleket, nem köteles mindegyiket elolvasni és még válaszolni is rájuk. Ezt én sem tenném, és még férfiként sem teszem meg, ha nagy néha én utánam érdeklődnek."

Ez igaz, de mi van azokkal a nőkkel, akik csak 5-6 levelet kapnak naponta? Vagy még annyit sem? Ők miért nem tudnak válaszolni? Főiskolát vagy egyetemet végzett nőkről van szó. Én mindig válaszolok a levelekre, akár pozitív az a válasz, akár negatív. Szerintem ez így tisztességes.

A második bekezdéssel teljesen egyetértek.

Der Milan 2012.12.07. 22:21:21

@DanielK78: Az, hogy valaki jól néz ki nem jogosítja fel arra, hogy a föld felett járjon 10 méterrel. Mert én igenis parasztságnak tartom azt ha valaki nem képes annyit válaszolni egy normális levélre a technika korában, hogy "bocsi de nem..."(és ezt egyszer kell megírni, utána ctrl+c ctrl+v). Az, hogy jól néz ki, hát Istenem... egy szép dísz a p*n@ körül de egy rendkívül sekélyes és értéktelen nő, aki valószínűleg nagyra tartja magát. Ennyi...

De akkor mi van az átlag csajokkal akik nem esnek bele a bombanő kategóriába? Az egyik szerencsétlen ma feljött megnézte, hogy ki írt neki 1 hónapja levelet és utána már ment is... egy szót sem válaszolt vissza, és ez is egy tanult nő... Az ilyenre mondom, hogy szegényem tök hülye, fogalma sincs mit keres itt a randivonalon, havonta egyszer feljön és kész. Rengeteg ilyen van...

Montale 2012.12.09. 12:33:09

Nem értek egyet teljesen a cikk írójával.
Sajnos pont az ilyen, és ehhez hasonló írások erősítik meg a Nőkben azt, hogy még jobban "válogassanak".
Miközben elfelejtik a tényt, hogy itt csupán karakterekről és nem jellemekről van szó.
Rendszeresen ír a pasi? Ez nyomulás.
Nem ír, napokig nem jelentkezik? Nem érdeklem.
A férfi kezdeményezzen? Igen, tegye. Gyakran a válasz egy zárt mondat.
A férfi dolga a hódítás, az áhított Nő becserkészése. A cikk elolvasása után nekem elment a kedvem az ismerkedéstől, ha ennyire kell játszmáznom, akkor a fene megette az egészet.
Olyan vagyok, amilyen.
Szeretem egy kedves sms-el meglepni a "kiválasztottat". Ő ezt kényelmetlennek veszi?
Tegye.
Túl jó vagy nekem...és nincs meg a tűz...mindkettőt a pasik találták ki azért, mert ők még félénkebbek ahhoz, hogy nyíltan nemet mondjanak egy Nőnek. :)
Sikamlós terület ez!

Tekla72 2012.12.21. 21:27:56

Én sok dologban egyetértek a cikk írójával. A rendezetlen anyagi helyzet rossz fényt vet bárkire, akár nő, akár férfi, de attól még, hogy valakinek hitele van, nem tartozik ebbe a kategóriába. Ha átgondoltan vette fel a hitelt és komoly dolgot vett a pénzből, azzal nincs semmi baj. Viszont ha valaki nem tudja jól felmérni, hogy mire telik neki, mennyi törlesztést tud bevállalni, akkor az komolytalan. Az egyik ismerősöm felnőttként is a szüleivel lakik, és szerinte az anyagiak miatt nem tud elköltözni, de egy autót megvett hitelre. Nem azért, mert a munkájához feltétlenül szüksége lett volna rá. Mint egy kamasz, akinek fontosabb a "verda", mint a szülőkről való leválás.
Ami a válaszleveleket illeti: szerintem senki sem szent, vagy ördög. Kevés olyan társkereső lehet, aki minden egyes levélre válaszol, vagy olyan, aki egyre sem. Szerintem inkább olyanok vannak, akik igyekeznek válaszolni, de néha előfordul, hogy valamiért nem teszik. Én például ebbe a kategóriába tartozom. Ha egyedi, értelmes levelet kapok, arra válaszolok, vagy ha mégsem, és rákérdez az illető, akkor elnézést kérek, és ha kicsit később, de írok neki. Viszont olyan is volt már, hogy éppen nem voltam előfizető, és lusta voltam külön e-mail címre válaszolni... Arra is volt példa, hogy olyannak sem válaszoltam, aki teljesen nyilvánvaló dolgot hagyott figyelmen kívül. Mondjuk sokkal alacsonyabb nálam... Nem hiszem, hogy ennyire toleráns, inkább meg sem nézte rendesen az adatlapomat. Az előfizetéssel meg szerintem sokan vannak úgy, hogy előfizetnek, aztán belefáradnak, nem újítják meg, aztán egy idő után újra próbálkoznak.
Én nőként tudnék ugyanolyan felháborító dolgokat írni a férfiakról, mint az előttem szólók a nőkről. Úgy gondolom, nem ettől függ, hogy ki hogyan bánik másokkal, hanem attól, hogy emberileg milyen, és mennyire hagyja, hogy befolyásolja a körülöttünk lévő következmények nélküli világ.
Bárkit érhetnek csalódások, az a fontos, hogy hogyan kezeljük ezeket. Meg kell próbálni túllépni rajtuk, még ha nehéz is, és előre tekinteni. Hiszen amikor az ember megtalálja a párját, akkor a korábbi pofára esések már annyira nem számítanak...:)

süti beállítások módosítása