HTML

Randihírek - a Randivonal társkereső blogja

Hírek, érdekességek, nyereményjátékok a Randivonal társkereső háza tájáról. Olvashatsz itt a Randivonalon összejött párok sikertörténeteiből, társkeresési tippek / trükkök / tanácsokról.

Friss topikok

  • roskótamás: roskótamásvagyok mohorárol egyedulélek koly kapcsolatot szeretnék lányokkal 52 éves vagyok... (2020.05.16. 15:57) Randi Andi vagyok
  • Tomi Rosko: roskótamás vagyok mohorárol egyedul élek koly kapcsolatot veletek 51 éves vagyok hijatok ... (2020.02.03. 15:14) Szégyelled, hogy egyedül vagy? II.
  • borsika111: Sziasztok, szerintem ezt bőven mindenkinek maga kell, hogy eldöntse, hogy az Ő saját értékrendje ... (2015.08.02. 23:45) Hol vannak a férfias férfiak?
  • Rácz Rikóó: Szia komogyan gufdhuvgeocjkgdhnoreiygjbjx jheckifgjhv (2013.12.23. 08:53) 1000 megválaszolatlan levél...
  • Fuzzy Logic: @KRM87: Hát ilyenkor az jár a fejükben, hogy szép / szexi vagy. Esetleg még az is, hogy biztos va... (2013.07.21. 16:06) És még mindig az elvárások…

RANDIHÍREK - A RANDIVONAL TÁRSKERESŐ BLOGJA

Hírek, érdekességek, nyereményjátékok a Randivonal társkereső háza tájáról. Olvashatsz itt a Randivonalon összejött párok sikertörténeteiből, társkeresési tippek / trükkök / tanácsokról.

Hogyan mondj le egy randit: 5 egyszerű (de fontos) irányelv

2012.11.21. 10:37 | Randivonal | 1 komment

Egyszer, a srác, akivel már több mint egy hónapja randiztam, felhívott szombat este a randink előtt egy órával és közölte, hogy nem tudunk találkozni, mert ő „mindenhol viszket”. Jól emlékszem, így mondta pontosan. Ezután feltettem neki a szokásos kérdéseket, amit ilyenkor mondani szoktak:

Voltál már dokinál?

Van lázad?

Allergiás reakciód van valamire?

Nem tudott válaszolni egyetlen kérdésemre se. Csak azt mondta mindig: „Nem tudom”. Allergiás volt valamire… arra, hogy randizzon velem. De nem volt elég tökös, hogy megmondja nekem. Ezért kitalálta ezt a misztikus viszketést, és eltűnt mindörökre.

Egy másik alkalommal egy srác, akivel már több mint egy hónapja randiztam, küldött nekem egy sms-t szombat este 5-kor, amikor találkoznunk kellett volna, hogy: „Sajnálom, de én ezt nem tudom tovább csinálni”.

Mint… mit csinálni? Tovább randizni velem? Vagy tovább élni? Ki tudja… Én egy „OK”-ot válaszoltam és azonnal töröltem a telefonszámát.

Sok ilyen sztorim van még, de nem akarlak titeket untatni. Úgy gondolom, hogy már megértettétek a problémámat: Érzékeny vagyok, ha valaki lemondja a randit velem. Minden okom megvan erre. Már többször fordul elő, mint kellett volna, hogy az utolsó pillanatban lemondott randi azt jelenti: „Nem akarok többet randizni veled”.

Biztos vagyok benne, hogy nem vagyok egyedül ezzel az érzékenységemmel. A randizás bizonytalan természetét tekintve, még a legkisebb beavatkozás is a magabiztosságod egyensúlyába beletaszíthat téged egy rettenetes körforgásba, amikor csak azon jár az eszed, hogy most: Dobni akar engem, vagy tényleg influenzája van? Valami rosszat tettem, mikor legutóbb találkoztunk? Most össze fog jönni újra az exével?

Ez ellen nem tudsz semmit sem tenni, így működik az agyad, mikor nem tudod, hogy mit gondolj róla.

Tehát, azt feltételezve, hogy te egy tökéletesen jó okkal mondod le a randit és nem akarsz gyáva módon eliszkolni, fontos, hogy emlékezz arra, hogy ha lemondod a randit egy olyan valakivel, aki számít neked, akkor könnyen rossz benyomást kelthetsz benne. Ha mégis meg kell tenned, (például „mindenhol viszketsz”, mert ténylegesen allergiás reakciód van) itt van néhány dolog, amit jó, ha észben tartasz:

VEDD a kezedbe a telefont és hívd fel.

Az sms és az email sok lehetőséget kínál a félreértéseknek és a félrebeszéléseknek. Jó, ha a lemondások telefonon történnek inkább, feltéve, hogy elég jól vagy ahhoz, hogy beszélj.

JAVASOLJ egy másik napot és időt.

Ha mindenképpen le kell mondanod az utolsó pillanatban a randit, akkor a legjobb, ha felkészülsz egy másik időponttal, hogy választottad ne lerázásnak érzékelje.

Példa: „Mindenhol viszketek, le kell, hogy mondjam a mai randit, de remélem, hogy tudunk találkozni szerdán.”

SOK múlhat a megnyugtatáson.

Nem kell túlzásba vinni, de ne fogd vissza magad, amikor ki kell mutatnod, hogy mennyire sajnálod. Emlékezz, hogy amikor lemondod, az a személy, aki már várta a találkozást, le lesz sújtva a hír hallatán. Mutasd ki, hogy te is mennyire csalódott vagy, hogy nem láthatod.

Példa: „Le vagyok sújtva, hogy ma este jött ki az allergiám és nem láthatlak. Nagyon vártam már ezt a randit. Már ki is találtam, hogy mit csináljunk szerda este.”

NE mondj hamis okokat.

Ha az az oka annak, hogy lemondod a randit, mert nem érzed azt, hogy találkoznotok kellene, akkor jobb, ha megmondod, minthogy hamis indokokat találj ki. A hazugságoknak mindig vannak hátulütői. Egyszer előfordult, hogy a srác, akivel randiznom kellett volna lemondta, mert „beteg” volt. Néhány órával később becsekkolt a Foursquare-en egy galéria megnyitón és kiposztolta a Facebookra. Mekkora egy marha! Az a lényeg, hogy ha már nem akarsz tovább randizni az illetővel, akkor ne mond le az utolsó pillanatban a randit, hanem menj el, és mond meg neki.

NE várj az utolsó pillanatig

Ha már az utolsó pillanatról beszélünk… ha úgy kelsz fel, hogy „mindenhol viszket”, akkor nem kell várnod este 7-ig, hogy elmond neki a helyzetet. Tudasd vele mielőbb, hogy nem tudsz ott lenni, hogy meg legyen az esélye áttervezni a napját. Nincs annál rosszabb, mint amikor már tetőtől talpig kiöltöztél és nincs hová menned szombat este.

1 komment.

A bejegyzés trackback címe:

https://randivonal.blog.hu/api/trackback/id/tr264917971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsolt28 2012.11.22. 01:00:00

Érdekes, hogy a nőkben mennyi elfojtott frusztráció lehet. A férfiakra mondják a sok érzelmi elfojtást, de egy nő mit csinál ha nem hívják fel randi után, bár szeretné? Ha mint a cikkben szereplő lánynál ostoba hazugságokkal, tapintatlan módon lerázzák, ha szex után nem akarnak többet tőle? Hát semmit, elfojtja. Majd egy másik pasinak tudat alatt visszaadja, mikor ő utasítja el a közeledési szándékát, sokszor indokolatlanul, a régi csalódásai miatt. Milyen szép is lenne ha mindenki azon töltené ki a dühét, aki okozta.

süti beállítások módosítása